vrijdag 3 december 2010

Red christmas card.

Eindelijk weer een kerstkaart gemaakt.
Tevens voor de challenge bij de Derwentclub.
Wat willen zij graag zien....
KERST in het ROOD.
Niet moeilijk toch deze tijd van het jaar?
Dat vond ik ook.
Dus heb ik deze kaart gemaakt.
Een trifold kaart.
Het papier is van Magnolia, net als de stempel.
Alleen het vogeltje dat is van Kars.
En de tekststempel komt van de Action.
Uiteraard ingekleurd met Derwentpotloden.
 
Op naar de volgende want volgende week moeten ze toch echt op de post met al die stakingen van TNT.

Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve reactie's

Liefs Marjo(Lijn)

en ik heb gewonnen!!!!!!
Een prachtige houten doos voor mijn derwents.

15 opmerkingen:

CEE zei

Dit is ook weer een mooie kaart geworden. Heel mooi papier en die vogeltjes maken het af.( Het vogeltje heb ik deze week in mijn schoen gekregen. )Het is eigenlijk een hele chique kaart.
groeten,
Carla

Brenda zei

Wat een super leuk kaartje. De post staakt volgende week 3 dagen 7 t/m 10 december dus kan je ze wel een weekje langer vast houden.

Annelies zei

Prachtig!

Marieke zei

oh wat een geweldige kaart! En je hebt de vogeltjes leuk verwerkt zo!

Groetjes Marieke

Scrappiness zei

Ohw wat een prachtig kaartje, het roosjespapier is superleuk zeg!! Mooi gefotografeerd ook met de rode achtergrond.

Sandra zei

Heel erg mooi! En rood blijft toch nog steeds mijn favoriete kerstkleur, hoor!

Samira zei

Wauw, hij is mooi !!
Leuk model kaart, mooi papier
en een schattig vogeltje erbij.

Groetjes Samira

Wilma zei

Wat een lieve, mooie, lekker rode kerstkaart!!

Danielle zei

marjolijn, hij is echt geweldig!! en wat een werk voor eeen kaart, nou feestje als die in je bus valt, hihi.

Joyce zei

Ooh wauw, wat een prachtig kaartje!
wat een geweldig model, super gaaf papier, prachtige kleuren, super ingekleurd, echt alles is helemaal mooi!

Groetjes Joyce

Tinie zei

Wat een prachtige kaart, mooi ingekleurd en wat een geheel. Succes met de challenge, ben gelijk volger bij je geworden.

Groetjes Tinie

Thea zei

Hoi Marjolijn, wat een super leuk kaartje..
Bedankt voor je deelname...

Groetjes Thea

Jacky zei

wat een super leuk kaartjee!!!
echt heel leuk dat je hem zo uit kunt klappen!
dat wil ik ook wel maken ! ;)
haha

Liefs, Jacky

Nicole zei

Wat een ontzettend leuke trifoldcard. Mooi papier en zeker ook mooi ingekleurd. Leuk dat je meedoet met de Derwent-challenge.

Riet Harikini zei

Heel erg mooi gemaakt.