vrijdag 26 juli 2024

August memorydex calender

Augustus is in aankomst dus heb ik vandaag alvast het kalenderblad voor mijn verjaardagskalender gemaakt.
Het is oogstmaand in augustus dus het kaartje daar maar een beetje op aangepast. 
Ook maar 1 jarige in Augustus die ik ken. 
Mmmm, een beetje een vage foto deze, morgen even opnieuw proberen als ik er aan denk. 
Deze is beter, het kaartje past maar weer net in de Rolodex maar ik vond het zo leuk om de schuur van Joset te gebruiken met de hooiwagen. 
Alles is gekleurd met Distress oxide en ik heb de schuur bewust een beetje "vies" gemaakt al heb ik daar achteraf wat spijt van. 
Ach ja, misschien maak ik volgend jaar wel een nieuw kaartje, voor nu vind ik het wel goed zo. 

Gebruikte artikelen E.C.D.

Oh en wat ik jullie niet wil onthouden, hier nog een foto van een hele speciale gast op de kermis afgelopen woensdag avond. 
In mijn vorige post had ik het over de mensen die rondlopen met grote vuilniszakken vol met lege blikjes en flesjes, nou kijk hier. Deze man sloeg alles wel. Ik heb hem gevraagd of ik een foto van hem mocht maken hoor en dat vond hij maar wat leuk!
Mensen kwamen de flesjes wel bij hem brengen, haha. 
Ik begrijp wel dat bij Albert Heijn, de enige supermarkt in de buurt, de flessenautomaat "kapot" is. 
Ik wacht wel een weekje met mijn flessen inleveren hoor. 

Verder heb ik eigenlijk geen foto's van de kermis. Ik vond het niet zo bijzonder. 
We zijn ook niet lang geweest, gewoon een rondje gelopen en dat is best een eind.
Ik was ook doodop toen ik thuis kwam.
 Toch had ik er de heel dag op ingericht dat we zouden gaan. 
We hebben niet eens een terrasje gepakt want waar het leuk was om te zitten zat het vol.
Thuis in de tuin nog koffie gedronken en om 22 uur lag ik in mijn bedje en sliep binnen een kwartiertje denk ik. Zo moe. 
Ach wie weet ga ik nog even dit weekend, het is nog kermis tot en met zondag. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

21 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat een prachtige creatie heb je ervan gemaakt. Heerlijk maïs, ik ben er dol op. Bij ons is augustus juist de drukste maand met verjaardagen. Hihi.
Wij gingen toen de kinderen klein waren ook elk jaar met de trein ernaar toe. Ook een keertje op roze maandag. Ook leuk dat een keer mee te maken. Geniet nog van de kermis als je er nog naar toe gaat.

Groetjes, Astrid.

GerJanne zei

Hihihi.... leuk dat je hebt gevraagd of je een foto van de flessenman mocht maken. Erg leuk! En je rolodex kaartje is ook gaaf zeg! Zo leuk met die schuur.. Jammer dat je nergens even ene terrasje kon pakken. Wel mooi voor de kermismensen en de middenstand toch!?

KarinsArtScrap zei

wat een prachtig rolodex kaartje Marjolijn.


ps die kerstembossing folder heb ik al 2 jaar dus ik hoop dat je die nog met de kerst kunt vinden bij de action...........gr karin

Ilonka zei

Wat een schitterend kaartje en welkom op mijn blog.
Groetjes Ilonka

Henriët zei

Deze is ook weer zo leuk! Dat wordt een hele leuke rolo-desk. Leuk om straks door heen te bladeren als alle maanden klaar zijn.
Groetjes van Henriët

Angélique zei

Nou, die man heeft een aardig zakcentje, maar dat is dan ook wel erg verdiend, want hij moet er veel tijd en moeite in stoppen.
Je kalenderkaartje is superleuk, ik vind het heel leuk dat de boerderij een beetje "viezig" is. Leuk die maiskolven.

Kitty zei

Erg leuk kalenderkaartje weer, maar misschien vind ik die flessenmeneer wel nóg leuker, hahaha!

Sigrid1972 zei

Wat een leuk idee om daar de schuur voor te gebruiken. Zeer creatief Marjolijn en heel passend voor de maand Augustus. Het plaatje op mijn kaart van de poes is een oud plaatje van Dixi craft, maar je hebt gelijk het had zeker ook een foto kunnen zijn...
Groetjes en een fijn weekend, Sigrid

Scraptastisch zei

Heelleuk idee je rolo-dex vullen met de maanden en verjaardagen van het jaar. Dat je schuur een oude look heeft gekregen past erbij want die blijven in het echt ook niet schoon toch? het hoogtepunt van de kermis deze statiegeld meneer, gave foto zeg! Fijn weekend Marjolijn,
xx Gerie

Trijntje zei

Leuke kaart voor de Rolandex met deze mooi gekleurde schuur.. mooie foto van de flessen man. Slim hoor om de blikjes maar te verzamelen. Een mooi zakcentje erbij. Groeten Trijntje

Marjan zei

Oh gaaf zeg, echt zo'n Amerikaans schuur! De mais staat er perfect bij! Mooi gedaan weer, Marjolijn! Haha, die meneer is bepakt zeg, dat zal wel wat opleveren :) Vraag me af hoe lang hij daarmee bezig is geweest.

Claudia's kaartjes zei

prachtig gedaan, Die is zo leuk gedaan!!!
this is so nice.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge
Girlz Creative Fun Art of Scrap

Elizabeth zei

Ik vind de jaarrolodex toch zo'n leuk idee en dan elke maand een speciaal kaartje... Het is wel altijd passen en meten hè..je bent toch beperkt in de afmetingen.
Ja, waar veel mensen zijn doe je ook veel prikkels op. Zeker als er ook nog muziek is. Ik snap dat je daar moe van kunt worden.
Maar die man met de blikjeszakken is natuurlijk de moeite waard voor een foto!

Marjolein zei

Mooie memorydex-kaart! En het "vieze" effect geeft het wel iets warms vind ik. Wat een leuk verhaal over de statiegeldman! Geweldige foto ook!
Groet Marjolein

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel, wie weet vind ik hem nog. Echt leuk!

Doris knippenenplakken zei

Super leuke gave Rolodex kaart.
Zoveel moois te zien het schuurtje past er perfect op.
Wat een leuk e foto van de man die heeft gelijk hoor en zo belanden ze niet op de grond. Ze spreken in belgië dit ook weer in te lassen statiegeld.
Fijne dag, groetjes Doris

anita01 zei

Och echt grandioos leuk creatief sfeertje met al het leuks.... en die man, jeetje wat veel blikjes en zo he...

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart weer voor je "rolodex verjaardagskalender" Marjolijn. Ik vind die schuur heel gaaf en leuk vanwege de oogstmaand die maiskolven erbij. Grappig die foto van de blikjes en flessenman, minder leuk als je achter hem staat bij het inleveren hihi.
Lieve groetjes Miranda

Marjolijn van Elsberg zei

Jij snapt het Miranda 🙈

Epie zei

Mooie kerst creatie voor je verjaardag index , leuk met de
oogstmaand en grote schuur .. Daar gaat ook veel plastics in hihi
Fijne dag vandaag en take care groeten Epie

Elly zei

Hahaha ik scrolde maar naar beneden met je, dus ben nog niet weg hier..ja die man heb ik voorbijzien komen in een nieuwsbericht, grappig.
Je rolodexkaartje is echt top.
Gr. Elly