dinsdag 16 juli 2024

A baby boy!

Vrienden van Eva hebben er een baby bij.
Een jongetje, broertje van.....
Dat vraagt om een kaartje toch? 
En, zeg nou zelf, met de nieuwste set van Esther
"Favorite Humans"
is dat erg leuk om te doen., een kaartje maken.
Eerst dacht ik dat is wel een heel klein kaartje zo maar toen bedacht ik me dat het ook wel leuk is, 
zo'n klein kaartje voor een klein baby'tje.
Uiteraard moet daar een bijpassend envelopje bij. 
De combinatie van het blauw en het kraft vond ik wel leuk dus het envelopje heb ik van kraft gemaakt. 
En dit is het kaartje.
Voorop een pocket met daar in een tagje.
En de achterkant van beide.
Dit is de binnenkant, de voetjes kregen een laagje glitter, ook jongens mogen stralen in het leven.
En dat kleine kereltje, dat is zijn broertje.
Hij schijnt helemaal verliefd te zijn op zijn kleine baby broertje.
De voorkant als het kaartje open is. 
Aan het tagje hangt een labeltje.
En dat envelopje?
Kreeg uiteindelijk nog een wax seal, ook zo schattig al vond ik het wel jammer dat ik niet hetzelfde blauw had. 
Ach ja dit is ook mooi.

Verder heb ik niet veel te melden.
Ik geniet van de tuin, lekker lezen buiten en als het regent zit ik onder de overkapping want de temperatuur is goed. 
Verder probeer ik iedere dag wel even te wandelen, soms de stad in, soms naar Moerenburg of het Leypark, buiten is het altijd wel lekker. 
Volgende week is het kermis hier, weer een hoop drukte voor de deur maar ach, dat hoort er bij.
Ik hou wel van de Tilburgse kermis dus ik ga er zeker naar toe.
Zijn hier meer kermisliefhebbers?
Oh ik ga nergens in hoor, veel te duur en ik heb het zwieren en zwaaien ook wel gehad.
Ben ook niet zo'n durfal dus hoog en hard hoeft voor mij sowieso niet. Voor mij gaat het om de sfeer, de geuren en kleuren, de oliebollen en misschien wel een palinkje of harinkje. 

Fijne dag allemaal,
bedankt weer voor je beoekje,
liefs,
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Je@net zei

Erg lief babykaartje, Marjolijn.
En veel plezier op de kermis!

KarinsArtScrap zei

wat een mooi lief baby kaartje Marjolijn.........gr karin

Angélique zei

Ach, wat een schattig kaartje en dito envelopje, heel mooi gemaakt.
Blauw en bruin is een favoriete kleurencombinatie van mij.
Veel plezier op de kermis, ik blijf er graag ver vandaan.

Elizabeth zei

Ik zit er een beetje jaloers naar te kijken, Marjolein...
Dit vind ik prachtig, en ik wilde wel dat ik dit ook kon maken!
Maar ik heb niet van de mooie stansjes.
Maar er zou wel een voorraadje babykaarten gemaakt moeten worden, want ik grijp telkens mis.
Echt superleuk hoe je dit hebt bedacht, zowel het kaartje als de pocket en de envelop!

Claudia's kaartjes zei

je hebt er veel werk in gestoken, maar heel mooi resultaat.
This is fabulous.
Creatieve Groetjes Claudia

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
You tube:Claudia's Kaartjes
Blog:Claudia's Kaartjes
Challenge blogs:
Girlz Creative Christmas 
Girlz makes Guyz Cards
Girlz creative crafts
Creative sketchy girls
Girlz Rebel Challenge

Ellen zei

Erg leuk weer Marjolijn en ook met de bijpassende enveloppe…top!
Ik heb de beroemde kermis 1 keertje meegemaakt en dat is genoeg haha…als de kleinkids groter zijn zal ik wel eens de klos zijn misschien. 🤷‍♀️ Maar de sfeer is zeker leuk!
Plezier, groetjes Ellen

GerJanne zei

Ik vind dit helemaal fantastisch! Wat een superkaartje voor een baby boy. Bij elke foto denk ik, wauw, wauw! Echt geweldig.
Geniet lekker van het weer, dat wordt super de komende dagen. En de kermis. Nee ik houd er niet van. Maar geniet van de sfeer...ik hoor wel meer positieve verhalen over de Tilburgse kermis

De Hobbykamer van Petra zei

Een prachtig setje voor de geboorte van een jongen. De kleuren blauw en craft gaan echt altijd supergoed met elkaar en vervelen niet.

Kermis vind ik ook, net als jou, leuk om even rond te lopen. Wij gaan er niet extra heen. Wandelen, dus lopen doen we elke ochtend na het ontbijt als begin van de dag. Even lekker naar buiten, naar de haven hier in het dorp, daarna koffie thuis en schoonmaken of wat er die dag op de planning staat.

Komend weekend word het weer snikheet. Zou hier in het zuiden rond de 32 graden worden!

Lieve groet,Petra

Hobby Hoogland zei

Een prachtig kaartje voor een baby jongetje.
Leuk die papfles.
Mooi met de label erin.
Fijne kermis. Ben niet van de kermis, zitten er ook ver vanaf .
groetjes Marjan.

Kitty zei

Wat een lief klein kaartje weer en met zoveel zorg gemaakt! De waxzegel is ook erg leuk, superprojectje hoor.

Marjan zei

Wat een topkaartje maakte je, er is weer zoveel op te bekijken! Bijpassende envelop ook, heel gaaf allemaal!
Vroeger vond ik het superleuk, ik ging vaak met mijn opa. Later ook nog wel, maar tegenwoordig niet meer. Mijn kleindochter is er gek van, die gaat met haar stiefvader, allebei kermisgekken.
Mijn schoonouders woonden jarenlang in Tilburg, dus wel veel over gehoord dat het een toffe kermis is. Geniet jij maar van de sfeer enzovoort!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh, dit is klein maar fijn Marjolijn (zo rijmt dat even LOL). Wat leuk dat het een pocket is in de vorm van een flesje en dan komt er zo'n mooi label uit wat aan alle kanten heel mooi is gedecoreerd. Ik ben er weg van. Wij hebben ook vakantie en genieten gewoon thuis op dezelfde manier als jij, heerlijk.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuk idee een flesje als pocket gemaakt. Mooie details en kleuren. Schitterende creatie! Fijne dag, groetjes Doris

alma.heijenk@gmail.com zei

wat heb je dit weer superleuk gemaakt!!!
ga de foto's nog een keer bekijken.
Kermis is niet aan mij besteedt. zo niet leuk.
groetjes Alma