vrijdag 7 juni 2024

Vandaag ga ik fröbelen.



Gisteren heb ik heel de dag op het stembureau gezeten, ik moest er al heel vroeg zijn. om kwart voor 7 maar het was echt leuk om te doen, heel gezellig en bij ons ook best rustig (helaas dan weer) 
We waren dus snel uitgeteld.


Ik had daarom geen tijd voor mijn "ochtendkrant" maar dat heb ik vandaag ingehaald en ik ben weer bij gelezen. 
Al jullie moois is weer bewonderd. 

Nu heb ik zin om te fröbelen en bijkomen van een toch wel vermoeiende dag gisteren.

Liefs,
Marjolijn. 

9 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

veel knutselplezier
groetjes ellen

Doris knippenenplakken zei

Wij gaan zondag gaan stemmen en gelukkig ben ik geen bijzitter.
kan het geloven dat het vermoeiend is.
Alvast een heel mooi freubel dag/weekend. Groetjes Doris

Angélique zei

Lekker geknutseld?
Heel erg verdiend na zo'n vermoeiende dag.

Kitty zei

Pluim voor jou! Het is toch ook een lange dag, al is het niet zo druk geweest.

GerJanne zei

Zo'n freubeldag heb je dan zeker wel verdiend! En wat leuk dat je je inzet bij de verkiezingen. Peter doet dat ook maar hij hoefde alleen maar te sorteren....

Marjan zei

Toch lang zo'n dag, mijn buurvrouw doet het ook, je bent er wel een hele dag zoet mee.

Elizabeth zei

Wat goed dat je dat hebt gedaan! Ik heb het ook weleens overwogen, maar ik vind een hele dag toch te lang...

Epie zei

Geweldig dat je dat kan de hele dag zitten , TOP
Groetjes Epie

Marjolijn van Elsberg zei

Nou, we wisselen de rollen wel af als dat nodig is en een rondje lopen, regelmatig koffie halen of naar de toilet en gelukkig smiddags ook pauze. Ik hoorde wel dat het op sommige plekken zo druk is met stemmers dat je geen tijd hebt voor dat soort dingen. Voor mij was dit de eerste keer en het is me goed bevallen.