donderdag 13 juni 2024

Birthdaycard cirkels

Het gebeurt maar zelden dat ik 2 berichtjes op een dag plaats maar vandaag toch nog een kaart van mij. De challenge waar ik aan mee wil doen sluit morgen en ik wil het risico niet lopen dat ik niet meer mee kan doen. 
Gewoon omdat ik het dan vergeet, hihi. 

Het is even geleden dat ik iets liet zien wat ik gemaakt heb. 
Momenteel zit ik helemaal in kerstsferen en ik kom er niet uit!! 
Wilde zelfs bijna op deze verjaardagskaart een kerststempel zetten, haha. 
Maar ik ben niet bezig met kerstkaarten, die verstuur ik niet meer zo veel dus nog tijd genoeg. 
Ook wilde ik wel mee doen aan de challenge bij D.C.L. Dutch Card Lovers.
De opdracht daar is deze keer, 
ROND in de hoofdrol
volgens mij ben ik daar wel in geslaagd.
Ik heb er een verjaardagskaart van gemaakt.
Als basis gebruikte ik florence aquarel papier dat is bewerkt met color burst turquoise.
Daarop heb ik de rozet van Tim holtz verwerkt, die heb ik smaller gemaakt want ik vond het anders te groot op de kaart.
De rozet zit op een die uit de Planner Essentials set 54 van E.C.D. 
Ik had eerst uit de kaart en het voorste deel een cirkel gestanst met de stitched cirkels, ook van E.C.D. 
Daartussen zit een acetaat zakje gevuld met glitters en mini vlindertjes van Avec als shakermateriaal.
Het hartje links onder is ook uit de P.E. Set 54, het hartje dat er uit kwam heb ik op de voorkant van de rozet geplakt. 
De uit gestanste cirkel van het voorblad heb ik hier weer opgeplakt en daar een leuke quote uit de E.C.D. set celebrations op gestempeld.

Ik gebruikte dus voornamelijk E.C.D. artikelen voor deze kaart uit diverse collecties en Tim Holtz.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

16 opmerkingen:

Marjan zei

Heel gaaf in mixed media stijl, mooie kleuren en mooi die rozet! Binnenin nog een leuke verrassing met de shaker, wat een leuk idee! Mooie kaart Marjolijn en fijn dat je meedoet met DCL!

alma.heijenk@gmail.com zei

supermooi geworden.
hoop dat het met je pols gauw wat beter gaat.
groetjes Alma

Marjan zei

Test

Ellen zei

Schitterend kaartje maakte je in deze stijl…heel gaaf!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Hele mooie kaart leuk met deze rozet . Erg leuk met inkt bewerkt. Mooie kleuren. De stikrand is erg leuk. Mooie tekst binnen in. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Ah supermooi!! Ik weet niet wat ik er verder over kan zeggen. Het is gewoon prachtig met die rozet!

Elly zei

Hij is er mooi Marjolijn!
Groetjes Elly

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met de gevouwen cirkel en de mooie kleuren mooi de zelfgemaakte achtergrond
groetjes ellen

!neke zei

Heel gaaf !!!
groeten Ineke

Nicole Parmentier zei

Prachtig mixed media kaartje! Heel gaaf met al die texturen. Dankjewel voor je bijdrage aan de Dutch Card Lovers challenge!

KarinsArtScrap zei

prachtige kaart Marjolijn gaaf gedaan.......gr karin

Elizabeth zei

Oh, wat is die kaart mooi... Vooral op die ene foto kun je zien hoeveel diepte er in zit...

Epie zei

Hey Marjolijn wat is je creatie mooi geworden , leuke rozet
Hopelijk knap je binnenkort weer wat op , doe het kalm aan
Hier kijken we lekker naar de voetbal , ff ontspanning
Fijn weekend, bedankt voor je reactie, groeten Epie

De Hobbykamer van Petra zei

Een prachtige kaart waar zo veel te zien is.


Lieve groet, Petra

Kaartenkraam zei

Wow wat een mooie kaart, die kleuren...........super!

groetjes van Ank

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Heel mooi gedaan, met alle laagjes en zelfs de binnenkant! Leuk dat je met ons meedoet bij DCL 🌺☕️