woensdag 26 juni 2024

Geslaagd!!!

Ik had jullie al verteld dat Sarah geslaagd is natuurlijk. Dat verdient uiteraard een kaart en een roos!
Vandaag is de diploma uitreiking, we kijken er erg naar uit. 
Straks gaat ze studeren in Amsterdam en daar ook woonruimte zoeken, dan zal ik haar vast nog minder zien, ach ja "That's life" zullen we maar denken al ga ik haar vreselijk missen maar ook dat had ik al gezegd volgens mij.
(mocht iemand nog ergens een leuke kamer weten in of rond A'dam en een beetje betaalbaar?😁)
Het is een slimline kaart geworden en dan dwars anders konden de letters er niet op.
Het papier is uit de C&W collectie van E.C.D. en de letters die ik gebruikt heb zijn van Tim Holtz. 
Het was nog niet zo makkelijk als ik had bedacht maar met de Big shot Switch en de chrome precision base plate kwam ik toch door de 2 lagen heen. 
Het blauwe designpapier had ik eerst op de kaart geplakt en daarna gestanst, er zat alleen boven en onder tape zodat de letters er los uit kwamen om ze vervolgens binnen in weer te kunnen gebruiken. 
Bijna was mijn machine kapot gegaan want ik had er ook nog een liniaal tussen zitten, dat werkt natuurlijk niet maar gelukkig, na 2 keer kijken, zag ik hem en kwam het toch nog goed.
De 'graduate cap' is uit een setje van Karen Burniston met dat leuke boekenwormpje.
Als je de kaart opent zie je goed het resultaat van de voorkant. 
Ik vind dat ik daar ook best in "geslaagd" ben met allemaal losse letters. hihi.
Aan de binnenkant de letters die er uit kwamen .
Zo'n leuk Alfabet van Tim met die mooie randjes. 
De letters die over bleven gebruikte ik op een tag, dit is de grootste tag uit de set vandaar dat de 2 A's over elkaar geplakt zijn maar dat geeft ook weer een grappig effect. 
Deze tag gaat aan een roos voor een vriendin/studiegenoot van Sarah die ook geslaagd is. 

Verder heb de kaart en tag beide heel clean gehouden, dat vond ik in dit geval wel mooier. 

Beetje vaag de foto maar we zaten op een behoorlijke afstand. 

Gebruikte producten van E.C.D.
1694 Fitted fishtails

Met deze kaart en Tag wil ik ook graag meedoen met 2 challenges. 

DCL "teks in de hoofdrol"
en  bij Cut it Up "feeling blue"

Bedankt weer voor je bezoekje.
liefs,
Marjolijn. 

14 opmerkingen:

Ellen zei

Supergaaf gemaakt hoor en zo mooi dit mee te maken hè, wat zullen jullie trots zijn op jullie dochter.
Hoop dat het lukt in Amsterdam! 🤞🏻
Groetjes Ellen

femke zei

Heey Marjolijn,
dat is een leuke geslaagd kaart geworden. Gelukkig heb je de machine kunnen redden want wij knutselaars kunnen niet lang zonder.
Groetjes Femke

Kaartenkraam zei

Wat fijn dat jullie dochter geslaagd is, gefeliciteerd. Een hele mijlpaal, ik kan me dat nog goed herinneren van mijn zoon destijds maar daarna gaat het allemaal nog sneller, voor je het weet zijn ze afgestudeerd!
Woonruimte vinden in Amsterdam zal niet meevallen, hopelijk lukt het haar.
Je kaart en label zijn in ieder geval erg mooi geworden, leuk effect met die 'doorsteek'letters.

groetjes van Ank

GerJanne zei

Nogmaals gefeliciteerd met Sarah! Wat kun je dan gloeien van trots he? Je kaart is heel gaaf! Mooi de voorkant en natuurlijk de binnenkant. Dat je een liniaal nodig had, snap ik! Maar super recht die losse letters!
Ook de tag is mooi! Leuk zo aan een bos bloemen, maakt het heel feestelijk.

!neke zei

Heel gaaf !!!!
Ook die tag heel leuk zo !
Ik heb trouwens ook al een machine verpest....
groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

Om trots op te zijn!Wat een leuke geslaagde kaart heb je gemaakt. Fijne dag, groetjes Doris

Diny zei

Wat leuk gedaan Marjolijn.....van harte gefeliciteerd met je dochter...wat MOOI!
En ja....dat noemen ze loslaten he....beetje bij beetje!
Groetjes Diny

Elizabeth zei

Wat een leuke kaart en die letters zo gespiegeld lijkt me nog niet zo gemakkelijk...
Ah, wat zul je heerlijk trots op je dochter zijn!

Marjan zei

Heel gaaf deze kaart voor jullie dochter! Gefeliciteerd voor haar en ja... lastig als ze eenmaal hun eigen leven gaan leiden, maar het hoort erbij en die band gaat nooit weg.

Helen zei

Fabulous card design - you must be so proud!

Thanks for joining us at the Cut It Up Challenge.

Helen x
DT

KarinsArtScrap zei

een mooie gave kaart Marjolijn.....gr karin

Marjan zei

Volgens mij sta ik wéér in je spam, weet zeker dat ik al gereageerd had op deze gave kaart voor je dochter. Ik had alleen niet gezien dat je ook meedoet met DCL, heel leuk en dank je wel!

Heidie zei

Gefeliciteerd met het slagen van je dochter. En wat een mooie kaart heb je gemaakt.

Liefs Heidie

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met het slagen van je dochter wat een mooie kaartje heb je voor haar gemaakt mooi met die uitgestanste letters en de leuke details
groetjes ellen