donderdag 2 november 2023

Week 43 sidekickplanner 2023

Het was een weekje waarin niet echt iets bijzonders gebeurde, niet voor mij tenminste.
Gewoon de dagelijkse dingen, en Eva kwam langs met Koby, we hebben samen gewandeld wat altijd heerlijk is. De ganzen hadden het wandelpad in beslag genomen en konden het niet waarderen dat wij daar ook wilde lopen dus maar een stukje omgelopen, haha. 
Zaterdag hadden we eigenlijk een Halloweentocht bij Eva in de wijk maar door omstandigheden hebben we daar deze keer niet aan meegedaan. Wel jammer want vorig jaar was het zo ontzettend leuk. Ach ja, wie weet volgend jaar weer. 
Toch maar een heksje erbij geplakt, van Aall&Create en ingekleurd met mijn derwent soft potoden. Halloween werd tenslotte wel gevierd dit weekend al is het eigenlijk pas op 31 oktober natuurlijk. Persoonlijk vind ik het altijd jammer om vaststaande feesten op andere dagen te vieren maar ja, het is nu eenmaal zo. Ik pas me maar aan aan de meerderheid. 
Ik heb er maar een hele simpele pagina van gemaakt want ik ben momenteel met zoveel dingen bezig, kerst is weer in aantocht en dat vraagt toch altijd extra aandacht, al is het alleen maar mijn DDBD die ik aan het voorbereiden ben. Verder moet ik nog steeds opletten met mijn schouder want echt lekker gaat het nog steeds niet. Dus pas op de plaats en vooral niet te veel distressen! hihi. 
De pagina heb ik een randje gegeven en met wat stempels bewerkt. ik zie dat er een reïnforcer af is gevallen die moet ik er even opnieuw opzetten. 
Zaterdag hadden we vroeg in de ochtend een spectaculaire volle maan zo mooi! Ik heb er zeker een kwartier naar staan kijken buiten. 

Op de achterkant van de foto's staat wat journaling, niks bijzonders hoor. eigenlijk wat ik hier nu ook vertel, en dat de groenten bij de Lidl toch wel beduidend goedkoper zijn dan bij de Albert Heijn. 
Toch maar eens proberen dan. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

4 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Een prachtige geheel en mooie foto's erin verwerkt. Grappig zo met de ganzen, dan kun je inderdaad maar beter even een stukje om lopen.
Leuk heksje ook.

Groetjes, Astrid.

alma.heijenk@gmail.com zei

hoi,
jammer dat het met je schouder nog niet zo wil.
mooie pagina gemaakt. deze stans zit bij mij nog in verpakking, shame on me, volgende week vakantie en ik heb al wat fotootjes geprint dus dan maar weer eens de sidekick bijwerken.
gr Alma

Marjan zei

Heel gaaf weer deze pagina met pockets, leuke foto's ook en geinig dat heksje! Ganzen en honden, onze hond was bang voor ze, ze konden lelijk blazen naar haar. Ja, de scheelt zeker bij Lidl, ik weet het!

Els zei

Je hebt een prachtige pagina gemaakt en leuk met die eigenwijze ganzen. De zonsondergang is super mooi en leuk om dit op deze pagina te werken.
De groenten van de Aldi vind ik heel goed en een stuk goedkoper. maar fruit is erg verschillend en koop ik liever bij het vershuis.
Fijne dag en groetjes, Els