donderdag 30 november 2023

DDBD 23 DAY 02

Het begint iets te worden, mijn December Day by Day.
Ik werk maar een beetje heen en weer, niet echt van dag 1 tot dag 31.
Voor deze pagina vond ik kaarsen wel leuk, ik hou van kaarslicht.
Het brengt zo'n sfeer in huis.
De kaarsen zijn uit een set van vorig jaar, of al het jaar daarvoor? Ik ben het een beetje kwijt, er is zoveel, zoveel keus ook..... De kaarsen heb ik aangekleed met de prachtige bloemen en takjes die in de Floral Greenery 1 set zitten. 
Voor deze pagina heb ik afgezonderd van de randjes en de ringetjes gebruik gemaakt van papier dat ik in koffie heb gedistrest. Het ruikt heerlijk!
Aan de binnenkant komen nog stempels en de foto's schuif ik in de pockets dit ik daarvoor gecreëerd heb. Daar zitten 2 tags in.
Voor de sluiting heb ik een turn button gebruikt.

Nu moet ik toch echt serieus aan die kerstkaarten gaan beginnen, de boom staat ook nog niet.
Het gaat allemaal een beetje traag dit jaar.
Ach ja, het wordt toch wel kerstmis ook al staat de boom wat later en zelfs als de kaarten wat later binnen komen. Misschien maak ik er dan wel nieuwjaarskaarten van. 



Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

6 opmerkingen:

Trudy zei

Wow wat een mooie pagina met die prachtige kaarsen!
Succes met de kerstkaarten!
Groetjes Trudy

Scraptastisch zei

Ik kan jou niet meer bijhouden, hihi maar heb al je moois weer gezien hoor en je planner pagina's zijn prachtig, ik zit met mijn neus op het scherm!!! Al die huisjes ... wat een gaaf kerstdorp in de hills en je kaarsen zijn ook gaaf!
Studder maar lekker door en het duurt nog 25 dagen voor het kerst is dus ...relax!
xx Gerie

Marjan zei

Ik kan je ook niet bijhouden, maar wat weer een prachtige pagina, net als die hieronder met het witte dorpje, heel mooi! Dit boekje moet toch wel een schitterend geheel worden.

GerJanne zei

Heel mooi weer Marjolijn. Leuk met die tags. En ach, Sinterklaas is nog niet weg, dus alle tijd en je hebt je tafelkaartjes al klaar. Dat scheelt!

Els zei


alweer een prachtige pagina en leuk met de kaarsjes en de 'warme' vlammetjes.
Succes met je kerstkaarten maken.
Groetjes, Els

Marjan zei

Weer zo'n schitterende pagina in dat mooie boekje van je, petje af!