woensdag 15 november 2023

DDBD weer een dag.

En nog een pagina af voor mijn DDBD.
Zelf ben ik niet helemaal tevreden over deze pagina maar ach, het kan niet altijd bal zijn.
Het goud is te glimmerig. de tacky embossingpoeder werkte weer eens niet mee dus ik moest voor iets anders kiezen en dat werd gouden embossingpoeder, niet de juiste kleur maar ik doe het ermee.
Achter het truitje een opening gelaten waar een tag in kan. 
De tag ook aangekleed, met kerstballen deze keer.
Van de pagina voor de sidekick maakte ik ook een pocket, ik dacht dat daar de overlay van de andere pagina in paste maar dat was toch iets te krap waardoor het papier wat scheurde, ach ja, ook dat kan gebeuren. Uiteindelijk een klein randje van de overlay afgehaald en er ook een tag van gemaakt, nu past het wel.
Omdat het nog maar de basis is heb ik verder nog geen stempels of iets dergelijks toegevoegd. dat komt later wel. 
Uiteindelijk, als ik de pagina nu zo zie vind ik hem toch wel geslaagd, haha.
Voor deze pagina gebruikte ik van E.C.D.


Waarschijnlijk wordt dit dag 3 maar de nummers doe ik er pas op als ik het zeker weet.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

10 opmerkingen:

Ellen zei

Ook weer supergaaf Marjolijn…knap gedaan! Prachtige warme kleuren heb je weer gebruikt!
Ik ben hier absoluut niet goed in maar des temeer…erg leuk!
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Nou, ik vind hem erg leuk! En net wat Ellen schrijft: als je er zelf niet goed in bent bewonder je een ander er juist erg om! Zelf ben je altijd de grootste criticus , he??

Els zei

Dit is toch een mooie pagina geworden en grappig met dat truitjes erbij.
Groetjes, Els

Epie zei

Mooie kerst pagina in je journaal Marjolijn Top,de
truitjes zijn erg leuk met erachter een label met text
Mooie warme kleuren, ja de crompoezen lekker en zoet
Fijne dag groeten Epie

Trudy zei

Ik vind het prachtig geworden en wat leuk die lekkere warme trui!
Ik las net je reactie op mijn blog, ik ben totaal niet goed met inkt, ik heb ook alleen zwarte inkt in huis. Ik heb ooit wel gekleurde inkt gehad maar het was niet echt mijn ding!
Groetjes Trudy

Angélique zei

Weer een prachtige pagina met warme uitstraling, ik vind hem heel geslaagd.

!neke zei

Ik vind hem geweldig !!!!!
groeten Ineke

Marjan zei

Ik vind hem juist wel erg gaaf! Inderdaad ben je zelf het meest kritisch op je werk, hoeft echt niet, hij is top!

Kitty zei

Ik vind 'm anders weer super hoor.

Annie H zei

Hallo
Dank je wel voor je reactie op m’n blog. Hier heb ik ook heeeel veel moois gezien, heb met bewondering gekeken. Die planners zijn heel gaaf en je interactieve kaartje is prachtig had ik nog nooit gezien. Ik kom zeker nog langs.
Groetjes, Annie