zondag 2 mei 2021

Relax......

Relax, 

oh dat vind ik lastig.
Ik ben altijd bezig, nooit echt rust, haha, velen zullen dit wel herkennen. 
Maar na Covid 19 moest ik het toch wat rustiger aan gaan doen. Zelf had ik echter het idee dat ik al niks meer deed, ik werk immers niet momenteel en in het huishouden deed ik ook niet veel, te vermoeiend, wandelen lukte ook niet meer. Al met al ik deed dus niets meer!!!
Tot ik de opdracht kreeg van de ergo therapeut om eens op te schrijven wat ik nou allemaal wel deed, van uur tot uur en dan ook alles noteren, dus ook  douchen, aankleden, bedden dekken, vaatwasser leegruimen, koffie zetten, ontbijt verzorgen, boodschapje doen, koken. 
Nou, het bleek dat ik nog best heel veel wel deed, doe! Moet ik zeggen. 
Dat overzichtje heb ik van een week in deze pagina verwerkt. 
Want ja, sinds deze week heb ik ook weer een beetje energie om aan mijn hobby te werken. 
Ik zal jullie niet lastig vallen met mijn week-overzicht maar deze pagina wil ik
jullie niet onthouden. 
Esther heeft weer een prachtig nieuw paper book gemaakt
Reminiscence the book 2
Persoonlijk vind ik het misschien nog wel mooier dan het 1e boek.
Stiekem jammer om in t knippen maar ik heb de schaar er in gezet.
Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan.
Voor de pagina gebruikte ik de planner essentials 22 set
Het raam heb ik opgevuld met vellum.
Op de pagina die er in zit heb ik een pocket gemaakt met 
sidekick essentials set 16
die ik heb aangekleed met sidekick essentials set 17
Alle randjes zijn geïnkt met distress inkt.
Op de achterkant heb ik een notebook gemaakt met 7 pagina's, voor iedere dag van de week één.
Daarvoor gebruikte ik printerpapier en de stempelset CS132
Met wat stempels zette ik een quote op elke pagina, deze stempels zijn niet van E.C.D.
Het raam heb ik aangekleed met enkele dies uit de sidekick essentials set 11
Achter het viewmaster wheel heb ik een cirkel geplakt en daar 2x het woord RELAX op gestempeld,
ook met stempeltjes uit mijn eigen collectie.  
De vlek en de bloemen komen uit de Art collectie van Ilse en Charlene
Het potje symboliseert het overvolle potje en de stolp biedt wat meer doorzichtigheid. 
Het vogeltje staat voor wat meer vrolijkheid, want ik werd heel somber van alles wat ik ingeleverd heb aan energie sinds ik Covid 19 heb gehad. 
Op naar wat meer energie en vrolijkheid dus. 
En dan het Puttertje oh oh oh wat mooi!!! Daar wilde ik echt niets overheen plakken dus dat is de voorpagina van mijn 
BOOK OF ME

Gebruikte materialen 

sidekick essentials set 16 Seed packet
sidekick essentielas set 17 Window folder set
sidekick essentials set 11 This week
Reminiscence the book 2

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

8 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie pagina heb je weer gemaakt.

Liefs Heidie

Els zei

Oh Marjolijn wat heb je weer prachtige pagina's gemaakt en kan me voorstellen dat je niet over het puttertje wilde plakken. Heel mooi.
Fijn dat je weer energie hebt gekregen van dit mooie papier en ons weer kunt laten zien hoeveel moois je ermee gemaakt hebt. Super!!
Groetjes, Els

Kitty zei

Wat een geweldige pagina's weer Marjolijn. Die ergotherapeut is goud waard! Hopelijk lukt het je om je energie weer op niveau te krijgen, dat lijkt me zo akelig, dat je 'beter' bent maar nog zo lang last hebt van restverschijnselen. Succes met het verdere herstel!

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Kitty.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Els

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Heidi

Scrappiness zei

Prachtig Marjolijn en wat mooi om hier de toelichting en de symboliek achter de embellies te lezen. Ik hoop dat het je ook helpt om weer verder vooruit te komen in je energie!

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jolanda