maandag 10 mei 2021

Nice&Shiny

Ik hoop dat het jullie nog niet gaat vervelen maar ik heb weer een schemaatje gemaakt. 
Allemaal om inzicht  te krijgen in belasting en belastbaarheid van mijn lichaam.
En als ik dan toch een schema moet maken tja, dan maken we er meteen maar iets vrolijks van en iets voor in mijn planner zodat ik af en toe eens terug kan kijken. 
De groepsopdracht voor het E.C.D. designteam was deze keer Bright/ Colorful/Bold
Dat past wel bij mijn schema dacht ik, en met een vrolijk schema krijg je vanzelf zin om te gaan poetsen niet? 
Voor deze pagina heb ik een zwart A4 vel cardstock gebruikt en dat heb ik in 3 delen gevouwen. 
2 x 9 cm en het rest stuk heb ik zo gelaten, daar heb ik met een Die uit de Planner Essentials set 5 een pagina van gemaakt door het brede deel gaatjes te geven. 
Daarna heb ik van een A$ stevig printerpapier 6 pagina's gemaakt, net iets kleiner dan de zwarte achtergrond.
Al die pagina's zijn bewerkt met stempels en stencils en leuke vrolijke kleurtjes distressinkt.
Van een restje papier uit het reminiscence book 2 maakte ik de kleine tickets.
Natuurlijk kregen de gaatjes van de pagina leuke reinforcements, deze keer zelfs bewerkt met glitter!!!
Ook de pen kreeg een glitterlaagje, Ik heb daarvoor de gestempeld op soft finish cardstock daaroverheen dubbelzijdige tape geplakt, de pen ik stukjes geknipt en die bewerkt met glitters. Dat heb ik allemaal weer op nog een gestempelde pen geplakt en daaroverheen heb ik nog een keer gestempeld met Versamark watervaste inkt. De stempel heb ik daarna even goed schoon gemaakt om eventuele glitterrestjes er af te spoelen maar eigenlijk was dat niet eens nodig, zo goed blijft deze glitter plakken. 
Ook de letters Nice&Shiny kregen een laagje glitter.
Elke pagina kreeg een naam van dagelijks tot jaarlijks en zo heb ik mijn schema voor het hele jaar ingevuld. Ik zal vast nog dingen vergeten zijn er bij te schrijven maar er is nog ruimte op het papier, of ik nog ruimte heb, tja dat is dus de vraag. 
In ieder geval is mijn huis lekker schoon en aan kant als ik me aan dit schema houd. 
Helaas lukt met dat echt niet meer dus ik moet gaan schrappen, of ....kaboutertjes in gaan huren?
Dit is de achterkant van de pagina's.

En dit zijn de producten die ik heb gebruikt.

reinforcements  pack 2
Microfine glitters turquoise, yellow & black

een hele lijst 😄

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje geïnspireerd heb en dat schema, haha, dat moeten jullie er maar voor lief bij nemen.

Bedankt weer voor je bezoekje en tot snel

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

Weer prachtige pagina's heb je voor de planner gemaakt en leuk hoe je de pen en de letters van een glitterlaagje hebt voorzien. Heel mooi hoe je het designpapier hebt bewerkt. Prachtig!!
Fijne dag en groetjes, Els

Heidie zei

Wat een mooie pagina's heb je gemaakt. En kabouters om huis schoon te maken die wil iedereen denk ik wel hebben.

Liefs Heidie