maandag 2 november 2020

Oh happy day!!!

Oh Happy Day!!

Dat is precies wat ik dacht toen ik de nieuwe collectie  voor de Planner zag!
Wat een ontzettend leuke nieuwe sets zijn er bij gekomen, het wordt lastig om te kiezen waar je mee aan de slag gaat want alles is even leuk.
Snel mijn hobbyhok in dus maar!
Deze pagina maakte ik met de Die-set 
Planner Essentials 28 Globe
De pagina zelf heeft een heel mooi scheurrandje.
De globe kun je op diverse manieren uit stansen, voor deze pagina koos ik ervoor om de bol uit het papier te stansen en er daarna een pocket mee te maken, hoe ik dat gedaan heb laat ik hieronder zien. 
De tickets in de pocket heb ik gemaakt met, ook een van de nieuwe sets, 
Planner Essentials 30 Wave pocket, ook de leuke tekst van die set heb ik gebruikt. 
Het papier is uit de prachtige nieuwe lijn van Esther Reminiscence "the book" zo ontzettend mooi!!

En eindelijk mogen we het allemaal laten zien want oh,....wat duurde dat lang door Corona. 
Het label is uit een al oudere set,  Planner labels en zo ook de reinforcements, al is er ook een hele leuke nieuwe set met weer 12 superleuke nieuwe! 
Op het hoekje van de tag heb ik een mini pocket gemaakt met de tekst , daar kan de andere tag achter. 

Ohh en die schattige vogeltjes, die zijn ook van ECD.
Feathered friends heet deze stempel en Die-set.
En zo heb ik de pocket gemaakt met de globe. 
Eerst is de globe uit een stuk cardstock gestanst dat ruim genoeg is om er ook nog een pocket mee te stansen. 
Daarna heb ik met de cirkelstans ongeveer een derde van de bol uitgestanst.
Dan neem je de pockets set stans, 
Planner pocket 01 1608.
De globe steek je door de stans heen zodat die aan de voorkant komt te liggen en dus niet uitgesneden wordt. 
Dan in jje stans apparaat en voilà daar is de pocket met de globe er nog aan. 
Dat kun je natuurlijk ook met het prachtige papier doen want soms is het gewoonweg te mooi om door te snijden.



Hier dus nog een voorbeeldje.

Ik ga weer lekker verder spelen met al dit moois, hopelijk heb ik jullie ook een beetje geïnspireerd.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...ook dit ziet er weer super gaaf uit, Marjolijn!

Bernadet zei

Oooh Marjolijn, wat is die wereldbol waanzinnig mooi. Zeker in combinatie met de papiertjes die je gebruikt hebt