zaterdag 31 oktober 2020

Pizza!!!!

Ik maak elk jaar wel een advent-kalender, vroeger uiteraard met snoepjes er in maar tegenwoordig gewoon omdat ik het leuk vind. 
En stiekem vindt Sarah het ook nog heel erg leuk, zeker als er iets lekkers in zit :)
Deze keer wil ik een kalender maken met allemaal verschillende doosjes. 

Ik hoop dat het me gaat lukken want echt veel energie heb ik nog niet na dat Corona Covid 19 virus. 
Tip!!!
Blijf er ver uit de buurt, houdt afstand en bescherm jezelf en anderen!! 

Maar nu dus de leuke dingen, mijn 1e doosje is klaar. Een pizzadoosje, zo leuk het is een set van E.C.D. met nog wat leuke stansjes erbij waar je de deksel mee aan kunt kleden. 
Hier kun je hem vinden
Het doosje hb ik gemaakt van gewoon cardstock dat ik een kleurtje heb gegeven met Barn door distress ink en oxide ink.
Voor de aankleding heb ik het prachtige papier van Esther gebruikt, het staat nog niet in de shop dus ik kan geen linkje erbij zetten maar de meeste hobbywinkels hebben het al in de winkel staan. 
Het heet Reminiscence. Een prachtig boek, bijna jammer om in te knippen!! 
64 pagina's 32 stevig papier en 32 wat dunner, heel fijn om pockets van te maken en aan te kleden. En heel divers met ook een aantal pagina's die zeer geschikt zijn voor kerst. Supergave tags oh ik kom er niet in uit gekeken en over uit gepraat.
Het rendier heb ik uit watercolorpaper gestanst en een kleurtje gegeven met het watercolor-palette.
Een leuk techniekje, gewoon lekker kliederen en niet over nadenken. De takjes komen uit een stempelset  "christmas garden"
Met een stukje uit het design papier heb ik de doos verzegeld.
Een touwtje er om heen en klaar. 
De postzegel kreeg ik heel lief... van Esther, nog veel meer hoor! De zegel kreeg ook een beetje distress inkt, eigenlijk is hij oranje.
Ik heb het doosje nog geen datum gegeven, eerst maar eens kijken hoe ver ik kom. 

Mijn laatste post voor oktober dit jaar, je zou natuurlijk een Halloweenpost verwachten maar die komen later nog. Helaas kan ik mijn album nog niet laten zien.

Veel plezier vandaag en als je Halloween gaat vieren, geniet ervan. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er leuk uit, Marjolijn. Succes met de adventskalender!

Scrappiness zei

Wat een mooie pizzabox Marjolijn en je oog voor detail spat er weer vanaf! Vreselijk hoeveel leuks er maar blijft komen om te kopen en mee aan de slag te gaan. Ik hoop dat je weer snel wat meer energie hebt en de adventkalender kunt afmaken.