donderdag 1 oktober 2020

Olive green

Een paar weken geleden kreeg ik de sidekick planner Olive toegestuurd, oh oh, oh, wat is hij mooi!!
Groen is een van mijn favoriete kleuren en dan met die prachtige gouden spikkels er in verwerkt, zo gaaf.
Nu ben ik momenteel heel druk bezig met een Halloween album maar er moest natuurlijk ook een pagina in deze mooie planner.
Nog geen idee waar ik deze planner voor ga gebruiken dus ik ben gewoon maar aan de slag gegaan.
Met de sidekick planner set 5 heb ik een verlengde pagina gemaakt.
Deze heb ik aangekleed met designpapier van Graphic 45, ik heb er nog geen foto's of zo op verwerkt omdat ik nog geen idee heb waar ik de planner voor ga gebruiken. 
Ook de achterzijde heb ik bekleed en daar heb ik een pocket op gemaakt, die maakte ik met de planner essentials 26 tags and toppers.
Verder wat aangekleed met paddenstoeltjes uit het designpapier.

Ik vind het nu al een leuke pagina voor het komende voorjaar of loop ik nou heel hard van stapel? ;);)

Bedankt weer voor je bezoekje en hopelijk tot snel.

liefs 
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Unknown zei

O wat een mooie kleur dit! En mooie pagina's als beginnetje. Ik begin er maar niet aan want loop al achter met de gewone planner :) Jaa halloween komt er ook weer aan. Ik ga gauw mijn spullen zoeken.

Chantal zei

Wat een schitterende pagina heb je gemaakt.
Groetjes, Chantal S