woensdag 16 september 2020

Hello Pumpkin!!!

Ik ben gek op Halloween maar ook op pompoenen!!!
Geen Halloween zonder pompoen, ik hou van alles aan ze, de manier waarop ze groeien, de prachtige bladeren, de krullen en de betoverende bloemen en dan die heerlijk oranje pompoenen, zo mooi!!
Ik heb al een paar keer geprobeerd om ze in mijn tuin te laten groeien maar verder dan de bloemen kom ik niet. Ik doe iets fout denk ik. Maar ook de bloemen zijn prachtig dus ik koop de pompoenen wel in de winkel of in het tuincentrum. 
Op deze pagina nog geen foto van pompoenen want het is natuurlijk nog niet zo ver, al zag ik wel al prachtige planten in mijn omgeving. Niet in mijn tuin deze keer. 
Vandaag weer een stukje verder met mijn Halloween kalender, dag 3 van oktober.
De grappige Dracula is van uit een set van Tim Holtz. Verder alleen Elizabeth Craft design stempels en dies gebruikt.
De basis is gemaakt met de die set 5 van de Sidekick planner, daarop een layer gemaakt met de 
Met een malletje (eigen collectie) schreef ik daarop de tekst Almost Halloween en stempelde ik de tekst Hello Pumpkin, hoe ik dat gedaan heb laat ik verderop zien.
Deze tekst heb ik bewerkt met zwarte embossingpoeder. 
De pompoentjes komen uit de Halloween set van E.C.D. en de Dies. Ze zijn ingekleurd met de 
Van de kleine pompoentjes maakt ik reinforcers door ze een gaatje te geven met de Crop a dile, het lijkt net een mondje ;) 
Ik moet toch een beetje op gaan schieten met mijn planner want Oktober komt al aardig dichtbij!!
Binnenkort dus nog meer Halloween. 
Dit is alles wat ik gebruikt heb voor deze pagina.
Zo mooi vol zijn die kleuren uit de Watercolor palette.

En dan nog even over die stempel, soms wil ik niet de hele stempel gebruiken maar een deel ervan zoals hier.
Dit is een stempel uit de Halloween collectie "spooky sentiments"
Het deel dat ik niet wilde gebruiken heb ik afgeplakt met washitape, daarna heb ik de stempel geïnkt. 
Daarna verwijder je snel de tape en plaats je de stempel waar je hem wilt hebben. 
Je moet wel een beetje snel werken dus zorg dat je alles klaar hebt liggen anders is de inkt al opgedroogd. Ik heb gestempeld met Versafine, die blijft best lang bruikbaar.
Daarna heb ik er embossingpoeder over gestrooid en verhit, dan is de stempel nog wat scherper en met een mooi glansje.

Bedankt weer voor je bezoekje en tot een volgende 
Halloween post, of toch iets anders??

liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Je@net zei

Oooooh....dit is ook weer zo super gaaf, Marjolijn.

Bernadet zei

Ik vind dit ook wel supergaaf Marjolijn.
Vind dracula wel heel geinig hoe je hem op je pagina verwerkt hebt