zondag 13 september 2020

Let it snow

Voor mijn jarige vriendin maakt ik deze winterbol, de bol maakte ik naar de workshop van Anne-Marie, Scraptacular Designs Winterwonderland maar de houder waar hij op staat bedacht ik zelf.

Omdat het dit jaar allemaal zo lastig is om verjaardagen te vieren en er echt iets gezelligs van te maken wilde ik haar wat extra verwennen. 
Kijk en geniet,  ik laat vooral veel foto's zien. 
Is hij niet schattig?? 
Stiekem vind ik de bal op de standaard misschien wel net zo leuk dan in de box. De nadruk valt nu nog net iets meer op de bal en dus op dat lieve huisje. 
Het was een heel werk en ik ben er zeker een week mee bezig geweest maar het was het waard, en mijn vriendin is er zooo blij mee, dat maakt het nog leuker natuurlijk. 
De standaard heb ik zelf bedacht en maakte ik van Grunge paper, dat heb ik nog best wel veel liggen en omdat het zo lekker flexibel maar toch heel stevig is werkt dit perfect.
In de bodem heb ik een versteviging gemaakt met de lampjes er in, je kunt ze dus heel makkelijk aan en uit zetten en de batterijen zo nodig vervangen. 
Het boompje maakte ik hier met stansje van Noor! design. Ik heb het wat opgebold en in een stukje hout gestoken zodat het meer op een echt boompje lijkt. 
Die mini-boekjes, ik ben er helemaal verliefd op!!!
Zo te zien is er nu niemand thuis want er brandt geen lichtje maar je kunt je zo voorstellen dat er echt iemand woont in dit ieni-mini huisje.
Kijk dan hoe betoverend!!!
Zucht, ik wil er ook wel wonen, helaas moet ik dan afscheid nemen van mijn hobby-kamer dus bij nader inzien,.... toch maar niet. 
Zien jullie dat stoepje? en die houtblokjes aan de zijkant. 
Ook de bal zelf is zo mooi aangekleed mat sneeuwsterren. 
Ben je enthousiast geworden???
Anne-Marie heeft er nog een paar staan, neem dus ook eens een kijkje bij haar.

Maar ik zou het wel heel leuk vinden als je mij eerst verteld wat je van deze versie vindt.

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

5 opmerkingen:

Je@net zei

Zag dit al op je Insta....echt zo ontzettend gaaf, Marjolijn!

Heidie zei

Ik vind hem schitterend. Zo komt de bol nog mooier uit.

Liefs Heidie

Bernadet zei

Wat is dit ontzettend gaaf Marjolijn!!
Zo gedetailleerd en zoveel leuks te zien.
Dat mini boekje is echt super Marjolijn.
Ik kan eventjes niet zo snel zien of de lichtjes op een batterij werken?
Maar ooooh zoooo mooi gedaan dit!!

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Heidi, stiekem vind ik dat ook.😁

Marjolijn van Elsberg zei

Het licht werkt op batterijen ja, staat wel bij de foto beschreven. Je kunt de batterijen heel makkelijk vervangen.