zondag 15 november 2020

December Day-by-DAy (DDBD)

Ik ben al heel druk bezig met mijn December Day-by-Day, straks hoeven alleen nog de foto's er in en kan ik nog tekst er bij schrijven.
Uiteraard werk ik met de compleet nieuwe collectie van Esther, de Planner-Essentials 28 t/m 31. 
Jeetje wat veel en zo leuk allemaal!!!

Voor mijn DDBD heb ik voornamelijk gewerkt met de slider page, P.E. 31
Voor elke dag een vakje, ik kan er later altijd nog pagina's tussen voegen natuurlijk. 
Dat is zo heerlijk met de planner, je hebt alles zelf in de hand. 
Met de prachtige planner, Die-sets, stempels en het papier van Esther (Elizabeth Craft Designs) is dat heerlijk spelen en levert het een fantastisch uniek resultaat op!
Het papier dat ik gebruikt heb is uit het prachtige boek van Esther, 
Reminiscence
De embellishments zijn gemaakt van krimpfolie, stempels en Dies uit de collectie van vorig jaar.
In het middelste vakje is een shakerbox verwerkt, daartussen heb ik boompjes verwerkt en wat schudmateriaal van Nova. 
Voor de shakerbox gebruikte ik de verpakking van de stempelsets, het is wat dunner plastic maar mooi helder en prima geschikt, en, ik ben een beetje aan het recyclen zo, ook niet verkeerd. 
De raampjes zijn van transparante folie die ik eerst geëmbost heb en daarna pas gesneden. 

Ik ga weer lekker verder spelen,
Bedankt weer voor je bezoekje en ik hoop dat je een beetje inspiratie opgedaan hebt.

liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Ziet er weer mooi uit, Marjolijn!