maandag 13 juli 2020

a little gift...

Een mannenkaart gemaakt, dat doe ik niet vaak want ik vind het lastig en ik ken niet zoveel mannen die ik een kaart wil sturen maar..... voor de vriend van mijn dochter maak ik graag een uitzondering.
Voor de achtergrond gebruikte ik Manilla papier dat ik bewerkte met een stencil en structuurpasta.
Daar ben ik op gaan werken met oxide- inkt, ik heb de afgelopen week een heleboel geleerd daar over en dat probeer ik nu toe te passen op diverse projectjes. 
De pocket, gemaakt met de sidekick essentials 8, heb ik gesloten aan de onderkant met een stansje uit een de notebook set van E.C.D.
Nu kan het ook als zakje gebruikt worden. 
Ik heb stukjes papier uit een boek gebruikt daarvoor. 
De 30 is gestanst uit Shimmer-sheetz, dat vind ik zo'n leuk materiaal. 

In de pocket wilde ik eigenlijk een boekenbon doen, meestal krijg je zo'n giftcard. 
Nu ook maar die hadden ze zo leuk ingepakt in de boekenwinkel dat ik het jammer vond om hem weer uit te pakken, dus, het geheel nog maar een keer ingepakt, in een plastic kaart hoesje, afgekeken van Daan ;). 
Aan het zakje nog een labeltje gehangen met daarop een Wax stempel. Wat heb ik daar lang op gewacht, ik heb hem bij Ali express gekocht en wilde mijn geld al terug vragen, had ik zelfs al gedaan en toen hup, lag hij afgelopen week ineens in de brievenbus.
Ik heb maar weer netjes een berichtje gestuurd dat ik hem toch nog ontvangen heb, wel zo netjes toch. Ik ben er echt blij mee, het maakt je post toch net even af. 
Heel netjes is deze niet maar ach, hij kan er mee door.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

1 opmerking:

Chantal zei

Wat een super stoere kaart, het zegel is prachtig.
Groetjes, Chantal S