woensdag 1 juli 2020

Never give up!

Toen ik de super gave spulletjes voor de Sidekick planner binnen kreeg en dat ontzettend gave envelopje zag dacht ik meteen... dat is ontzettend leuk om een mini albumpje mee te maken.
Zo gezegd zo gedaan, maar dat viel nog niet mee.
Uiteindelijk ben ik heel erg tevreden en staat het te pronken in mijn wandrek.
5 envelopjes heb ik gemaakt maar voordat ik ze in elkaar gelijmd heb zijn ze eerst gebonden, zoals je een boek bind. Een filmpje daar over vond ik op You-tube. 
Ik heb er met craft-board een kaftje omheen gemaakt  met daar tussen een lintje zodat je het boekje kunt sluiten met een strik.
Het hangertje is gemaakt met shrink-plastic en een stempel.
In elk envelopje zit een kaartje met daarop een foto, de kaartjes zijn gemaakt met de note pieces set en P.E. 4
Het papier is gewoon betere kwaliteit printerpapier, eigenlijk voor een laserprinter en dus lekker stevig. Dat heb ik bewerkt met acrylverf en de gelliplate, mijn nieuwste verslaving. 
voor de sluiting heb ik eyelets gebruikt, dat was een beetje prutsen met de Crop-a-dile maar het is gelukt.
Blue had hier net een nieuw kraagje gekregen, helaas heeft hij er niet lang van mogen genieten, een weekje later is hij plotseling overleden. 
En ik heb me maar eens gewaagd aan de Selfies, vreselijk vind ik foto's van mezelf, van wie zouden mijn kinderen dat toch hebben hihi.
Zo ziet het gebonden boekje er uit voor ik het in de kaft heb gelijmd.
Dit zijn de Dies waar ik mee gewerkt heb.
Ik vond het een heerlijk projectje om aan te werken en zo zie je dat je dus nog veel meer kunt met al die leuke Die-sets van de Sidekick planner. 
Aan de rug van het boekje heb ik bloemetjeskant bevestigd.
En het hart, tja, dat is het faceted heart van Tim Holtz.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: