zaterdag 11 juli 2020

July

July, we zijn alweer een eind op weg.
Het weer is gelukkig niet zo warm meer en de regen is ook welkom dus ik vermaakt me prima in mijn hobbyhok zoals ik dat noem.
 Ik was vergeten om deze pagina te plaatsen op mijn blog dus alsnog.
Het is de 1e pagina van de maand July.
Lekker zomers, warme groene kleuren en gezellige vogels in de tuin. 
Helaas krijg ik ze niet fatsoenlijk op de foto, wat zijn die beestjes snel,  dus ik heb die van Tim erbij gehaald. 
De achtergrond maakte ik met de Gelli-plate en achtergrondstempels van Stampin'Up!
Oudjes al maar zeker niet minder leuk.
Daarop ligt nog een velletje uit een oud fotoalbum, wat een leuk spinnenrag papier is dat. Het lijkt op vellum maar dat is het niet.
De pagina nog een beetje aangekleed met wat stansjes en wat gedroogd natuurlijk materiaal, ik weet niet hoe het heet.
De kleine hartjes kregen een druppeltje craft drops clear. 

Nou, laat July maar komen, ik heb vanaf morgen een dag of 10 vakantie. 
Heerlijk genieten en misschien wel een dagje fietsen, het weer wordt weer wat beter.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

Geen opmerkingen: