zaterdag 20 mei 2017

Happy Home (cadeauverpakking)

Gisteren weer eens heerlijk zitten fröbelen met de huisjesmal van DDBD en al die leuke stansjes van Noor! en Joy!
Ik wilde een cadeauverpakking maken.
We hebben nieuwe buren.
Aangezien wij aan de haven wonen wilde ik graag een maritiem tintje geven aan het cadeaulabel.
Daarnaast wilde ik er een flessenlabel van maken en ook dat met een reden.
Persoonlijk vind ik het een zeer geslaagd label geworden.               
Nu wist ik dat er ook een heerlijke Tilburgse likeur wordt verkocht, nee geen Schrobelèr,
Wat is er nou leuker om te krijgen als je aan de Piushaven komt wonen dan een fles van dit overheerlijke kruidendrankje dacht ik.
Niet geheel ongevaarlijk want er zit 25% alcohol in.
zo gezegd zo gedaan dus vanavond gaan wij met een aangeklede fles Piuswater nader kennis maken met onze buren tijdens de "housewarming"
http://nl.wikisage.org/wiki/Piuswater
Ik ben heel benieuwd wat zij er van vinden en of ze het drankje al kende.
Zelf heb ik nog een 1e versie van de likeur, toen nog in een stenen kruik.
Die gaat nooit weg natuurlijk.
Toen was er ook Pius-sop maar dat kon ik niet meer vinden, dat was zonder alcohol en kinderen vonden het erg lekker.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

6 opmerkingen:

Kitty zei

Leuk, nieuwe buren en een leuk cadeau. Toepasselijker kan haast niet. Nu maar hopen dat ze niet van de blauwe knoop zijn ;)

Marjolijn van Elsberg zei

De tape staat al klaar dus ik denk van niet ;).

Sabine zei

Wat een mooi label en een leuke fles drank doe je erbij! Veel plezier vanavond Liefs Sabine

Ria zei

Gewoon een hartstikke leuk cadeautje, ik vind jouw werkstukken altijd zo divers en veel op te zien.
Groetjes, Ria

Jenny zei

Gaaf om zo je nieuwe buren te verwelkomen.
Gaaf je flessen label.
Mooie stijl heb je..
Groetjes Jenny

Je@net zei

Wat een leuk idee, Marjolijn. Je hebt het ook super mooi verpakt, een erg leuk welkomstcadeautje voor de buren!