vrijdag 5 mei 2017

Design team SCR@P Noor! en Pasen 2017



Misschien hebben jullie het al gelezen op het blog van Noor!Design
En nu kan ik het eindelijk vertellen,
Ik ben voortaan lid van het designteam van Noor! SCR@P!!
Superleuk vind ik het!!!

Noor gaat met allemaal nieuwe producten komen voornamelijk voor het scrappen en het maken van Project Life pagina's.
Zo leuk en prachtige producten,
ik mocht al vast werken met de supergave foam stempels.
Hieronder meer daarover. Ik hoop jullie allemaal straks tegen te komen bij de Noor!Design pagina op Facebook en dat jullie gezellig mee gaan scrappen!
Dit is mijn 1e PL pagina die ik gemaakt heb met producten uit de Noor! SCR@P lijn.



Pasen is weer voorbij, het was koud buiten, brrrrr maar binnen was het warm en gezellig. Voor deze project life pagina heb ik de kaartjes zelf gemaakt. Met diverse masks, stempels en een paar kleurtjes distressinkt heb ik de achtergrondjes gemaakt maar, wat nog leuker was! Ik heb gewerkt met de nieuwe producten uit de geheel nieuwe Noor! Scr@p lijn!
Zoals de foamstempels die een beetje een grungy effect geven. Echt heel bruikbaar want elk verhaal begint ergens toch?

6410/0449 Scr@p stempel - sterren
6410/0448 Scr@p stempel - tandwielen

De tekst-stempel die je hier ziet is van deze stempel-set van Noor! 6410/0069 Stempel Pasen.
Dit kaartje bevat de journaling van het paasfeest zoals wij het gevierd hebben dit jaar. Uiteraard begon het ook voor mij met het kijken naar de Passion, toch altijd weer een moment van bezinning.
 Weer een leuke herinnering aan een mooi paasfeest.
De nieuwe SCR@P collectie ligt vanaf donderdag 11 mei in de winkels!

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: