donderdag 11 mei 2017

Dagje Domburg. Bloghop Noor!

Foto's van een heerlijk dagje Domburg vorig jaar, al was het te fris om de zee in te duiken of te zonnebaden, we hebben er wel van genoten.

Voor de Bloghop ben ik aan de slag gegaan met de prachtige producten uit de helemaal nieuwe SCR@P lijn van Noor!
Voor deze Pagina heb ik gebruik gemaakt van de Foamstempels en de stencil kit "Days of the week".
Daarnaast heel veel Noortjes gebruikt en ook stempels.
De sneak zoals jullie hem al zagen op het blog van Noor!.
Hier het hele kaartje,en dit is de prachtige foamstempel.
Een heerlijk grungy effect heeft hij.
Dit kaartje hadden jullie vast ook al gezien, ik maakte het voor de challenge.
Voor dit kaartje gebruikte ik de stencil kit Days of the week. Ik heb de Y aan de zijkant losgesneden zodat ik de cirkel er achter kon doen, dat biedt nog meer mogelijkheden met de stencil.
Het kaartje heeft een formaat van 3x4"en past prima in de kleine vakjes van de Project Life hoezen.
Ik heb het echter verwerkt op een groter P.L. kaartje 4x6"
Ik hoop dat jullie een beetje inspiratie hebben gekregen om ook enthousiast met de SCR@P lijn van Noor aan de slag te gaan.
In ieder geval heel veel plezier met de blog hop,
Jullie mogen nu door naar het blog van


Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.



25 opmerkingen:

DaisCreaPlace zei

Wat een toffe pagina Marjolijn. Heerlijk zee sfeertje. Super mooi!

Chantal zei

Tof gedaan

Jolanda's Hobby Kaarten Studio zei

Mooi mooi. Leuk om nu iets van je werk te zien bij noor. Mooi ook hoe de stempels zijn gebruikt. We kijken nu al uit naar je volgende projekt. Groetjes Jolanda

Irina zei

Wauw wat is dit ook super mooi!! Lieve groetjes Irina Kikkert

Jenny zei

Mooie pagina Marjolijn.
Mooi je zee thema.
Gaaf om met die nieuwe producten te mogen werken.
Groetjes Jenny

Anoniem zei

Wauw wat heb je dit leuk gedaan, ook die stans met "Day" op een groter kaartje. Ik doe zo veel inspiratie op, nu even gaan sparen om alles te kunnen kopen hihihi

Katja zei

Wat superleuk gedaan. En wat leuk Domburg. Ik woon zelf in Zeeland dus weet hoe heerlijk het daar is.
Groetjes Katja

Betha Horsmeier-Bouter zei

Prachtig gemaakt. Is toch wel heel mooi zo'n scrap al maak ik geen albums maar scrap wel op kaarten. Groetjes Betha

Wiebine zei

Marjolijn, allereerst van harte gefeliciteerd dat je nu bij de Noor Meisjes behoort! helemaal verdiend. Je hebt een prachtige uitwerking gemaakt met de nieuwe lijn voor Project Life. Ik vind het vooral prachtig dat je de stans (op het losse kaartje) met vellum hebt uitgestanst. Dat geeft een prachtig subtiel effect. Bedankt voor de inspiratie.
groetjes,
Wiebine

Creaniek zei

Hoi Marjolijn, super leuke lay out geworden zo en een leuk idee om de stans deels los te snijden, maar ook het gebruik van vellum vindt ik een goed idee!
Gr MOnique

Margreet zei

Ook hier weer gave ideëen met die prachtige stansen!
xxx Margreet

Nicolette zei

Wauw, super mooi, Marjolijn! Het past allemaal perfect bij elkaar en fantastisch afgewerkt!

Lieve groet, Nicolette

Sjan zei

Wat een mooie herinnering aan een dagje domburg super zoals je de nieuwe collectie hierin verwerkt hebt groetjes sjan

Renate zei

Wat een prachtige pagina heb je gemaakt Marjolijn. En wat een gave spullen om mee te werken.
Ben gelijk je volger geworden.

Groetjes Renate

Ingrid@64 zei

Wauw super leuk zo die combi van grotere en kleinere kaartjes lekker speels .
Gr Ingrid

Beisforbeauty zei

Prachtige pagina en leuke foto s
Gr cindy

Miriam's creablog zei

super mooi gemaakt. Gr. Miriam

Annet Caspers zei

Wat een mooie pagina heb je gemaakt Marjolein, super gebruik gemaakt van die mooie nieuwe lijn.

Scrap-joy zei

Fantastisch zoals je materialen bij de foto's matchen.

Claudia's kaartjes zei

Prachtig gedaan, en zo kleurrrijk. Prachtige lijn van Pl produkten.

grtjs
Claudia

Valerija zei

Wow, this is so wonderful. Really great job!
Valerija xx

Chantal Boeren zei

Wat een superleuke pagina heb je gemaakt van jullie dagje Domburg!!!

Lieve Groetjes Chantal

Marieke Derksen zei

Wat een gave stempels zijn dat toch. Groetjes Marieke Derksen

ayten mallo zei

Ik hou van zee thema dus vind het erg leuk om te zien hoe je deze lijn hierbij hebt gebruikt. Erg leuk!
Groetjes ayten

Paula zei

Erg leuke en mooie pagina.
Een heel leuk thema, waar je heel leuk gebruik van hebt gemaakt.
Echt toppie.
Groetjes Paula