dinsdag 28 maart 2017

S.O.L. bij Noor! design.


Afgelopen week weer meegedaan aan een hele leuke S.O.L. georganiseerd door Noor!
Deze keer was de S.O.L. gemaakt door Ineke Bezemer.
Ik heb er een kerstkaartje mee gemaakt.
Op de kaart zijn 4 easel kaartjes verwerkt, zo leuk!!
Wel een heel gepruts hoor ;)
Verder veel Noor! stansjes gebruikt.
Ook de boompjes zijn gemaakt met stansjes, ik weet alleen niet van welk merk
zo is de kaart dicht gevouwd en kan hij verstuurd worden.
Weer een kerstkaartje klaar voor mijn collectie, en ik ben er nog met 1 bezig dus dan heb ik er al 6 en ben ik ook weer bij voor de challenge bij Tiets.

De komende weken heb ik niet heel veel tijd om te knutselen want Eva gaat verhuizen dus er moet wat hulp geboden worden, hopelijk gaat het tussendoor toch nog lukken.
Morgenavond weer een gezellig crop-avondje bij Fauve dus wie weet gaat het daar lukken.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Scrappiness zei

Wat een apart modelletje, ziet er ingewikkeld uit. Mooie spulletjes heb je gebruikt en lekker dat je alvast wat kerstkaarten hebt.