donderdag 23 maart 2017

14th Birthdayparty!

Ik hou wel van een beetje afwisseling dus voor Sarah's album heb ik deze keer een Project Life pagina gemaakt van haar 14e verjaardag.
Met haar vriendinnen is ze gaan bowlen en daarna hebben de dames thuis heerlijk zitten gourmetten. Wat was het gezellig!!!!
Voor deze pagina heb ik kant en klare P.L. kaartje gebruikt van Becky Higgins, liever had ik ze zelf gemaakt maar ik heb dozen vol met die kaartjes dus ik moet er toch maar iets mee doen en voor deze vrolijke gelegenheid vond ik ze zeer toepasselijk.
De hoes was een hoes met 6 vakken van 4x6"horizontaal maar met de fuse kun je er zo leuk mee spelen!!
Dat zie je verderop in dit bericht.
Op de journaling na is de pagina af.
Daar moet ik nog even de tijd voor nemen.
Dit vak heb ik in tweeën gedeeld en met de fus de bovenkant weer dicht gemaakt.
Zo past er mooi dit boekje in dat dicht kan door een klittenband rondje.
Ook hier heb ik dat gedaan met een wat dikker boekje, zo kan ik er heel wat journaling in kwijt dat niet meteen zichtbaar is als je in het album kijkt.
Met de fuse heb ik ook raampjes gemaakt in de vakjes waar de foto's in zitten, dat vond ik gewoon leuk om te doen, het wordt zo meer een passe partout rondom de foto, in de buitenrand heb ik wat houten hartjes gedaan die nu ook niet voor de foto kunnen komen.

Hier heb ik hetzelfde gedaan. Later bedacht ik me dat ik de tekststempels toch wat meer af wilde laten steken maar ja, toen kon ik niet meer IN de hoes natuurlijk, daarom heb ik de tekst en het cameraatje op de hoes geplakt met glossy accents, dat gaat heel goed.
Dit is de achterkant van de pagina, ik heb nog geen idee wat ik daar mee ga doen maar eigenlijk hoeven er alleen nog maar wat foto's in dat kan altijd nog
Hier kun je goed zien hoe ik met de fuse de kadertjes gemaakt heb en in dit geval heb ik gestempeld op een wit kaartje en er wat pailletten in gedaan, dat geeft een heel vrolijk effect.
Bij dit kaartje heb ik hetzelfde gedaan.

Verder liggen er nog een paar projectjes op mijn tafel om af te maken dus ik ga maar weer eens snel aan de slag.
Jullie zien het vanzelf weer verschijnen.

Wat ik nog even wil zeggen, ik vind het zo leuk om steeds weer jullie leuke lieve reacties te lezen, dankjewel daar voor!!!
Ik vergeet zelf ook vaak om een rondje te maken maar ik ga beterschap beloven en in ieder geval altijd even langs bij degenen die hier een reactie achter laten. ;)

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

Heidie zei

Wat een mooie project life pagina. Mooi om te zien wat je allemaal met de fuse kan.

liefs Heidie

marlies zei

Wat een heerlijke inspiratie blog van je ! De fuse ligt hier ergens ver weg in een kastje, maar na deze blog wil ik er toch weer eens mee aan de slag gaan.
Erg leuk om zo veel foto's en journaling kwijt te kunnen ! Fijn weekend !

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik ben gek op PL. Wat een gave pagina zeg!!

Scrappiness zei

Ik heb niet zoveel met project life, veel te strak en gekaderd. Maar als herinnering is het natuurlijk super!