zaterdag 18 maart 2017

Light a light for me!!!

Ik ben er nog niet helemaal uit, ga ik dit als kaart versturen of zet ik het gewoon neer als een leuke home-decoratie.
Wat ik wel weet is dat ik met veel plezier aan dit kaartje heb gewerkt.
de stempel is van Mo Manning en ingekleurd met brush-markers, het gaat me steeds beter af en ik vind het erg leuk en rustgevend om te doen.
Verder weer heel veel Noor! stansjes gebruikt en er zijn weer zo'n leuke nieuwe maritieme stansje bij maar ik stel het nog even uit om weer iets te gaan kopen.
De uit gestanste figuurtjes heb ik gekleurd met distressinkt.
En natuurlijk die superleuk card art mal van DDBD.
De vuurtoren, (Card Art Lighthouse) wat is hij leuk!!!
en... ik heb weer een lichtje verwerkt in deze kaart want wat is een vuurtoren nou zonder licht!
Tijdens het maken van dit kaartje had ik steeds deze melodie in mijn hoofd
"Light a light" van Janis Ian.
Om te voorkomen dat de batterij leeg loopt tijdens verzending heb ik er een plastic strip tussen verwerkt. Aan het uiteinde zit een ankertje vastgeplakt en ik heb het zo verwerkt dat je het plasticje ook terug kunt schuiven. Het was even uitdokteren hoe ik dat ging doen maar het is gelukt.
Hier kun je het stripje goed zien.
Eenmaal uitgetrokken kun je op het kleine vuurtorentje klikken en dan gaat het lampje branden, ik moet alleen nog iets bedenken dat het ook blijft branden.
Dat is weer een leuk projectje om mee aan de slag te gaan.
Eerst maar eens nieuwe lampjes bestellen.

Ik ben nog steeds bezig met 2 project life pagina's en heb weer een personal challenge gekregen. En ik wil voor het einde van de maand nog 2 kerstkaartjes maken voor de challenge bij Tiets, genoeg te doen dus nog.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

7 opmerkingen:

Margot zei

Prachtig! Ik zou 'm zelf houden en een mooi plekje geven. Dit is toch te mooi om te versturen?

Kitty zei

Prachtige kaart. En wat mij dan weer opvalt: de zeerover is een meisje, hahaha, gaaf!

Je@net zei

Geweldig...wat een super gaaf project, Marjolijn. En nee, niet versturen. Dat moet je pas doen als je weer iets anders hebt gemaakt om neer te zetten!

Marjolijn van Elsberg zei

Met hele lange blonde haren, net als Sarah. ;)

marlies zei

Prachtig ! zo vol details en zo keurig afgewerkt.

Linda van Son zei

Een kaartje?????? Dit is een kado! Wat een prachtige kaart. Ik vind dat je echt onwijs mooi kleurt, overigens. Leuk ook dat je lichtjes gebruikt. Dat maakt deze inderdaad wel helemaal af!

Scrappiness zei

Veel te mooi om op te sturen! Tenzij aan mij hahah! Ik vind hem schitterend zo mooi hoe je er een heel tafereel van hebt gemaakt met al die leuke stansjes. En zeerover...ja vroeger wist ik heel zeker dat ik dát later ging worden!