zondag 29 januari 2017

Zussenalbum 2004

Zo af en toe probeer ik nog eens echt te scrappen, met foto's bedoel ik. Al een tijdje geleden ben ik begonnen met het zussenalbum van Eva en Sarah, mijn bedoeling is om uit elk jaar wat foto's van hen samen te verwerken in een album.
Deze keer heb ik foto's gekozen van Sarah's eerste verjaardag, toch wel een momentje voor beide dames.
De journaling heb ik met een malletje geschreven.
We hadden al een paar daagjes geoefend zodat Sarah ook haar handen in de lucht stak bij het
"lang zal ze leven".
Op de tag staat ook nog wat journaling, ik heb het plastic hoesje heel voorzichtig ingesneden zodat het tagje er makkelijk in en uit kan zodat niet de hele lay out er uit hoeft.
Je ziet er zo helemaal niets van.

Het papier dat ik gebruikt heb is van Stampin'Up, Sarah vindt dat erg leuk vrolijk papier, ik merk steeds opnieuw dat het niet mijn kleurtjes en ding is!
Een hele opgave dus om er mee te werken.
Maar zo kon ik mooi even oefenen voor mijn persoonlijke opdracht die ik van Kitty kreeg waar ik met GEEL moet werken.
Daar ga ik nu mee aan de slag, eindelijk een idee voor de foto dus het moet nu toch maar gaan gebeuren.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

Geen opmerkingen: