dinsdag 10 januari 2017

Happy!!!! 14


14 jaar!!!!
Wat vliegt de tijd!!
Natuurlijk heb ik een kaartje gemaakt voor Sarah.
Lekker vrolijk maar heel anders dan ik normaal maak.
Ik ben weer eens in mijn Stampin' Up! collectie gedoken.
Het slingertje heb ik rond het kaartje gedraaid.
En dat kan er ook af dus daar kan ze haar laptop mee versieren, hihi.
Best een leuk kaartje toch?
En hoe kwam ik nou op het idee van dat slingertje?

Ik vond dat ik op de kalender duidelijk moest kunnen maken dat er iemand jarig was.
Hoe leuk is het dan om de slingers op te hangen, dus voor de kalender had ik vandaag nog een slingertje gemaakt.
Zo bedacht ik dat het ook wel leuk was om dat op een kaartje te verwerken.
Hier dus ook nog een foto van de kalender.
En een foto van het slingertje!
Nu maar hopen dat Sarah het ook leuk vindt maar ik denk haast van wel.

Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Linda van Son zei

Wat een leuk idee zeg, dat slingertje! Echt super! En wat een heerlijk vrolijk kaartje!

marlies zei

Van harte gefeliciteerd met je 14 jarige dochter ! Wat heb je weer een super kaart gemaakt, en zo leuk met het slingertje, dat nogmaals gebruikt kan worden !
Lukt het met je lenzen ?