vrijdag 16 augustus 2024

Prutsen....

Vanmorgen heb ik weer eens een rondje blogs bezocht. Ik doe niet veel momenteel, als ik opsta uit mijn stoel schiet mijn hartslag al naar de 120 dus ik hou het rustig. Vandaag regen hier en hoe zeer ik jullie het mooie weer allemaal ook gun wat ben ik blij met koelte en regen. 
Eergister heb ik eindelijk weer eens wat bijgewerkt in huis en een beetje zitten prutsen.
Vanmorgen ben ik verder gaan prutsen, hihi. Ik gebruik van alles door elkaar, kom erg leuke dingen tegen en heel, heel oud papier dat eindelijk eens gebruikt wordt. Lekker knoeien met pasta's en stempels en stencils en, oh heerlijk dit. 
Wat het gaat worden, nog geen idee maar deze envelopjes maken vind ik leuk. Ze zijn nog niet klaar en ik pruts dus lekker verder.
Uiteindelijk zal het wel iets worden.

Ik heb nog wel iets gemaakt voor Halloween maar dat kan ik helaas nog niet laten zien omdat er nieuwsgierige mensen op mijn blog komen kijken, die verrassing wil ik niet alvast verklappen natuurlijk. 

Mijn prijsje van "de Egel" heb ik nog niet ontvangen, mijn mail was in de spambox terecht gekomen maar inmiddels heb ik een rectie gehad en zal het wel onderweg zijn. 
Ik laat het zien als ik het binnen heb. 

Fijne dag allemaal en lief dat je  een kijkje kwam nemen,
Marjolijn. 

12 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie envelopjes, heerlijk toch lekker kliederen met verfjes en inktjes
en doe rustig aan hoor
groetjes ellen

Sigrid1972 zei

Je envelopjes zijn nu al leuk. Heerlijk he dat prutsen. Mooie stencils en stempel heb je gebruikt. Hier ook heel blij met het koelere weer!!!
Groetjes, Sigrid

De Hobbykamer van Petra zei

Zo herkenbaar die hitte. Ik probeer evengoed wel wat dingen te doen ivm met de vakantie die we binnenkort hebben. Zo wilde ik de vlinderstruik die we vorig jaar plaatste in onze voortuin eruit. Hij is in 1 jaar meer dan anderhalve meter gegroeid en dat is mij iets te veel van het goeie. Hij begon ook andere dingen te overwoekeren dus hij moest eruit. Onze groenton was woensdag geleegd dus ben ik donderdag begonnen met de takken af te knippen en binnen no time was onze groene ton (weer) vol. Te bedenken dat we nog 2 weken ermee zouden moeten doen want hij word hier eens in de twee weken geleegd. We hebben 'm vanmorgen gewoon in onze auto gedaan....de twee stronken ernaast en naar de stort gebracht. Weg ermee en hij (ze waren met z'n tweetjes) zijn eruit. Klusje samen geklaard omdat ik er niet meer doorheen kwam en de kracht niet heb. Dat is ook zo'n beetje het enige dat ik doe...wat in en rondom ons huis in orde maken op een langzaam tempo want zoals ik al eens schreef...van mij mag het weer vriezen.

Hoe je haaks en gewoon kalm aan. Ik ben benieuwd wat het gaat worden, je knutsels.

Lieve groet, Petra

Kaartenkraam zei

Pruts jij maar lekker verder want zo te zien ontstaan er dan mooie dingen! Ik ben benieuwd naar het eindresultaat!
Fijn weekend!

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Nou het is nog knap benauwd ondanks de regen en alles plakt voor mijn gevoel. Dit is niet mijn favoriete weer. Pruts jij maar heerlijk verder Marjolijn, dat is goed voor de creativiteit en zo te lezen kun je jezelf er lekker in verliezen, genieten toch? De mutsjes bij mijn cactussen zaten er al op, ze komen uit een kerstblok van de Action ;)
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Hoi Marjolijn, Als het drukkend heet is komt er ook niet zo veel uit mijn handen. Je hebt leuk gekliederd op je envelopjes heel mooi.
Groetjes Doris

KarinsArtScrap zei

jij doet maar leek aan prutsen Marjolijn, en we zien het resultaat zelf wel.....gr karin

Angélique zei

Lekker bezig geweest Marjolijn, pruts jij maar lekker verder, het zal vast wat moois worden, het ziet er nu al mooi uit, deze envelopjes.
Ik ben ook heel blij dat de temperaturen weer normaal zijn hoor.

GerJanne zei

Hoi Marjolijn, heerlijk om zo wat te experimenteren. Het ziet er al mooi uit! En die prijs komt vast goed. Het is nog nooit fout gegaan

Elizabeth zei

Naarmate we ouder worden, lijken we wel minder goed tegen de warmte te kunnen... is mijn idee. En vooral de dames...
Vervelend als je bloeddruk zo snel hoog is, daar wordt je best moe van denk ik...
Van mij hoeft het ook niet meer dan 25 graden te zijn hoor!
Maar leuk dat je toch weer aan de knutsel bent gegaan en ik zie hele leuke envelopjes! En ze worden nòg leuker denk ik, want je schrijft dat ze nog niet klaar zijn...
Fijn weekend!

Marjan zei

Heel gaaf zijn je envelopjes, ik hou ook van dat kliederen, moet er nodig weer eens iets mee doen. Teveel leuke dingen om mee te werken, dus keuzes...
Die hitte is voorbij, heerlijk! Ook hier echt geen weer voor mij als het zo heet is en zeker niet met die hoge luchtvochtigheid.

Kitty zei

Mooi geprutst Marjolijn. Ik noem dat ook vaak zo. Niks hoogdravends, gewoon prutsen, kliederen, knippen en plakken, hihi.