zaterdag 31 augustus 2024

Birthday banner (ja echt een andere)

Binnenkort is mijn oudste dochter jarig!
33 alweer, jeetje, ik word oud maar zij is nu ook een echte dertiger, hihi.
Als ik dit (nog) maar niet op insta of F.B. zet zal zij het zeker niet zien want ze kijkt nooit op mijn blog.
Jullie mogen dus vast een kijkje nemen.
Het principe van de vlaggetjeslijn is hetzelfde maar deze keer gebruikte ik Designpapier van Esther wat ik bewerkt heb met een stencil en distressink, ook wat stempeltjes van Annette Green staan er op.
De letters komen uit een set van Tim Holtz, ook de happy, september is weer uit de planner collectie.
De bloemetjes zijn uit een set van Annette Green. 
Alles is weer bewerkt met distress inkt.

Ik heb momenteel echt totaal géén zin om te fröbelen, heel veel ideetjes die ik allemaal maar opschrijf dus daar ligt het niet aan. Ik ga dan heel enthousiast zitten in mijn hobbykamer en zoek wat dingetjes bij elkaar, dan zit ik aan die tafel en denk ik,.....pffffff , moet dit écht???
Daar baal ik stevig van want ik had nou juist het plan op gepakt om eens lekker te gaan maken waar ik zin in had met de spullen die ik wil gebruiken nadat ik gestopt was met D.T. werk.

Het is ook nog steeds een grote chaos in mijn hobbykamer (en veel te warm).
Misschien moet ik wel een heleboel spullen wegdoen, verkopen of afgeven. 
Ik had al bedacht dat ik op mijn blog misschien ook een pagina moet maken met 
"te koop"
Maar,...als ik dat bij anderen zie is daar niet veel animo voor dus het lijkt mij ook weer een heleboel werk voor niets.
Of,.. is jullie ervaring daarmee anders?
Tips kan ik altijd gebruiken.

Wat ik jullie ook nog wel heel graag wil laten zien is de prijs die ik gewonnen had met mijn kaart bij 
"de Egel"
Het duurde even eer ik hem had maar hij is binnen, al even, en erg leuk!!
Eigenlijk wilde ik er meteen een kaart mee maken maar zoals ik al zei, het ontbreekt mij aan zin dus voor nu alleen de foto's van de prijs en die kaart komt er echt aan. 
Hopelijk snel ook. 
Dit mooie pakketje kwam in mijn brievenbus!
Eigenlijk was dit de prijs die ik gewonnen had maar tot mijn grote verrassing zat er ook nog een heel erg mooie stempel bij dus. 

Nou, wie nog een potje "zin" heeft voor mij, ik houd me aanbevolen. 
Bedankt voor jullie reactie en eventuele tips!

liefs,
Marjolijn.

26 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Een prachtige slinger heb je voor je dochter gemaakt.
Mooie prijs heb je ook gewonnen.
Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft, dat er niets uit je handen komt. De zin om te hobbyen zal vast wel weer terug komen.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Henriët zei

Wat een leuke verjaardagsslinger heb je gemaakt. Daaraan is helemaal niet te zin dat je momenteel geen zin/inspiratie hebt. Mooie details heb je gebruikt.
Ik moest wel lachen om je reactie op mijn blog over het schoonmaken op school. Dat gebeurt bij de kleuters nog steeds dat ouders wordt gevraagd om bijvoorbeeld bakken met duplo, lego enz schoon te maken. Tja, ik vind dat een beetje dubbel.....moeten de kleuterjuffen dat dan allemaal mee naar huis nemen om in de wasmachine te stoppen? (Ze nemen een gedeelte ook echt zelf mee naar huis). Neem jij ook materialen van je werk mee om thuis schoon te maken? Dit is niet bedoeld als aanval hoor, meer als overdenking 😉.
Maar bij ons was alles voor de vakantie weer schoon en kan er maandag in een schoon lokaal gestart worden.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Gave banner !!!
Mooi hoe je het bewerkt met inkt !!!
En inspiratie komt vanzelf weer !!!!!!
groeten Ineke

Ellen zei

Hoi, je vlaggenlijn is superleuk gelukt en de kleuren zijn ook weer “al la Marjolijn” haha dus top! Ik heb ook geen zin hoor dus herkenbaar! Komt vast wel weer!
Jouw opruim actie was van korte duur begrijp ik, ook herkenbaar hoor, hier gaat het net zo 🙈
Ik moet ook “nog steeds” opruimen maar…. 🥴
Sterkte en je prijs is supergaaf!
Groetjes Ellen

Trijntje zei

Wat een leuke banner heb je voor je oudste dochter gemaakt. De zin komt vast wel weer. Het is nu ook mooi weer om iets anders te doen… ik heb ook al opgeruimd maar dat is toch iets wat je regelmatig even moet doen… ook voor het overzicht. Je kan op Facebook of je blog verkopen voor een zacht prijsje dat lukt vast wel. Er zijn verschillende sites op Facebook. Succes ermee. Groeten Trijntje

Marjolijn van Elsberg zei

Nee Henriette 😁, geen dingen die in de wasmachine moesten want die hadden we op het werk een en dat gebeurde dus daar. Maar ik nam genoeg andere dingen van het werk mee naar huis, wat niet hoefde hoor maar dat deed ik vrijwillig. Ook op school deed ik heel veel vrijwillig, zelfs soms de klas overnemen als een docent "even" iets anders moest doen. Dus toen er een stuk of 10 heel vieze legpuzzels, wat sowieso al niet mijn ding is, mee naar huis gegeven werden om te controleren en schoon te maken heb ik daar vriendelijk voor bedankt. Er waren genoeg ouders die niets deden op school. Het was van mij uit ook meer als overdenking bedoeld,🙈, zoals ik al zei, ieder zijn werk met de bijbehorende perikelen. 😉 Het was ook niet gevraagd, mijn kind kwam er mee thuis. De betreffende docent vond het ook heel begrijpelijk dat ik dat niet deed. Ik ging overigens welk elk jaar een avond de klas mee poetsen, naast al die andere dingen.

Marjolijn van Elsberg zei

Ja echt Ellen, ik kom helemaal niet verder. Weet niet waar ik moet beginnen.🙈🙈🙈

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel leuk en feestelijk deze mooi bewerkte slinger Marjolijn. Hier ook weinig animo. Net als jij wel zin maar als ik dan wil beginnen is het fffft en de zin is weg. Ook bij het huishouden trouwens hihi. Zit maar wat te lezen. Komt vast wel weer.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Ja, de leeftijden gaan gewoon door mijn oudste is 37 in dec. 38 ... de tijd vliegt! Erg leuk je verjaardagsbanner hoor en met Esther haar leuke nieuwe spulletjes moet ie wel leuk worden! Ik heb een koopstop want hier gaat het ook hetzelfde als bij jou, zoveeeeeeeel stansen mijn vriendin weet een adres en die mensen zijn heel blij met spullen, dus dat is fijn en ben ook aan de opruiming! Ik heb stansen van 30 jaar geleden, hihi Te koop op mijn blog doe ik niet, teveel rompslomp denk ik. Mijn hobbyzin is er ook nog niet maar dat komt vast als het weer omslaat, buiten is het ook nog zo lekker en de kleinkinderen te gek!
Fijn weekend Marjolijn,
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een mooie leuke slinger is dit geworden!!!
de zin komt vast wel weer terug. is wel herkenbaar hoor, zeker met dit mooie weer.
dingen verkopen en/of weggeven... maar wat moet er dan weg denk ik vaak. ik koop vrijwel nooit iets 2dehands zonder het gezien te hebben.
groetjes Alma

GerJanne zei

Ha Marjolijn, alvast van harte met je dochter! Onze oudste dochter is ook 33....maar onze oudste zoon wordt binnenkort 36. Toen hij pas even bij ons was zag ik kraaienpootjes toen hij lachte!
Rare gewaarwording hoor!😂
Je vlaggenlijn is prachtig en gaaf van kleur.
De prijs die je kreeg is heel mooi! Ik weet niet of je er wel eens iets besteld, maar er zit bijna wel iets extra's in de doos!

Bernadet zei

Wat een gave slinger heb je gemaakt voor je bijna jarige dochter Marjolijn. 33 Jaar alweer, net zo oud als onze jongste dochter!! En ja wat worden wij dan alweer oud hè. Maar ik zeg dan ook altijd weer: wij hebben ze toch maar gehaald, er zijn er genoeg die dit niet meer mee mogen meemaken. Maar toch hè. Ik snap het helemaal;)
Wat jammer dat je hobbyzin je even in de steek laat, maar verkopen is ook weer zo drastisch. Gelukkig heb ik op het moment geen last van geen hobbyzin zeker met het vooruitzicht van nog 2 verjaardagen van onze kleinkinderen in het vooruitzicht en nog 2 dochters die bijna jarig zijn.
Enne.... alvast proficiat met je bijna jarige dochter!!

KarinsArtScrap zei

een prachtige banner heb je gemaakt Marjolijn en een prachtig pakket heb je gewonnen, toppie heel veel plezier ermee................gr karin

Angélique zei

Wat een supergave slinger! Er is echt niet aan te zien dat je momenteel geen zin in knutselen hebt.
Ik zit opeens te bedenken dat misschien een goede remedie is om niet zin in knutselen te willen hebben, om als het ware dwars te liggen naar jezelf toe. Verzin andere bezigheden als lezen, bakken, kruiswoordpuzzels, dat wat het eigenlijk allemaal net niet is voor je. Wellicht komt dezin in het knutselen dan wel dubbel terug 🤔

Marjolijn van Elsberg zei

Naar is dat hè, maar zoals je zegt, het komt wel weer. Maar lekker genieten van je boeken.

Marjolijn van Elsberg zei

Niks nieuws gekocht hoor, niet van E.C.D> tenminste, ben even aan de Tim spullen nu, hihi. Maar dat moet nog binnen komen. Halloween hè, mijn favoriete tijd van het jaar komt er aan, zoveel ideetjes maar geen zin/puf. Zal blij zijn als de herfst echt doorzet.

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, dat is ook zo, wat moet er dan weg? En waarom eigenlijk. Ruimte maken voor nog meer En ik heb al zoveel. Dit is eigenlijk stiekem wel de beste tip. het eet geen brood en op zolder nog ruimte genoeg. Ik ga het gewoon verplaatsen! Yeahhh, probleem opgelost. xxx

Marjolijn van Elsberg zei

Haha, ik moet er stiekem wel om lachen, behalve de (kruiswoord) puzzels allemaal hobbies van mij. Ik heb er gewoon teveel. maar het komt wel goed hoor, ik moet gewoon niet zo zeuren.

Marjan zei

Ik herken het wel, heb ook net zo'n periode gehad met geen zin. En nog wel eens, het is ook hier vaak te warm. Maar je verjaardagsbannertje is supermooi! Mij dochter is ook bijna jarig, die wordt al 42 dus kun je nagaan hoe oud ik ben, haha.
Succes met opruimen.
Nee, via mijn blog verkoop ik niks, soms wel op FB groepen en via Marktplaats. Maar voor bepaalde stempels is wel weinig animo, merk ik. Vooral mixed media dingen gaan niet.

Elly zei

Wow wat een gave slinger heb je gemaakt, heel mooi.
Ik maak nooit voor mijn eigen gezin stom he, het komt dan toch weer mijn kant uit hihi.
Je zin, ik begrijp het echt helemaal, ik heb het al tijden..probeer dat er elke week 1 iets op mijn blog komt, maar vaak zijn het verplichte kaarten die ik dan gemaakt had voor verjaardagen of iemand die weggaat. Zit ook boven en denk wat doe ik hier..maar wie weet is het een zomerdip en zitten we van de winter weer wel veel boven.
Ik fiets nu wel graag, heb ook een nieuwe fiets dus is ook de reden denk..
Groetjes Elly

Irene zei

Hoi hoi, hier ook een dame met totaaaaaal géén zin/inspiratie en daarom hou ik jaarlijks een zomerstop die goed bevalt 😊. Maar deze maand jarigen en nog heel weinig kerstkaarten dus ik MOET aan de bak in een bloedheet kamertje 🥵, afzien!
Jouw banners zijn gaaf, alvast gefeliciteerd met je dochter (die van ons is 40 🙄). De zin komt wel weer als we eenmaal bezig zijn en ook hier te veel van alles en vooral te weinig plaats ook al is het appartement 136 m2... koopstop en al eea weggegeven aan knutseldinnen. Heb géén FB en doe niet aan Marktplaats dus wat dan??
XxIrene

Elizabeth zei

Wat een prachtige slinger voor je dochter! Echt helemaal jouw stijl..
Onze oudste is ook 33, tja.. waar blijft de tijd.
Ik zag dat de knutselzin er toch weer gekomen is:)

Kitty zei

De knutselzin is er hier wel, maar als ik dan op mijn kamer kom, dat stukje van het huis dat ik tot rampgebied verklaard heb, dan zakt de moed me in de schoenen. Om mezelf een schop onder de kont te geven meld ik me aan voor een aantal activiteiten op andere blogs, FB of het forum. Zo komt er tenminste nog wát uit mijn handen.

Kitty zei

PS: De slinger is weer prachtig, wat een geweldige kleuren ook!

Jolanda Goes zei

Ik was al even niet meer op je blog geweest. Supermooi deze slinger voor je dochter! Veel precieziewerk maar dat is ze gewoon waard die bikkel! Gefeliciteerd met je prijsje, ben benieuwd wat je er mee gaat maken.

Pat zei

I love that beautifully constructed banner for your daughter's birthday Marjolijn, and love the added age and the happy and september on the outside edges, and then birthday spelt out throughout the banner..beautiful colours and added stencilling and stamping. What a wonderful prize..congratulations. x