dinsdag 20 augustus 2024

Happy Halloween.....

Het blijft zo leuk om te doen, slingertjes maken.
Gisteren zat ik me te vervelen, ja, ikke!!!
Uiteindelijk ben ik toch maar  mijn hobbykamer in gedoken en aan de slag gegaan voor
 "Halloween" 
want ja, het komt er wel aan.
Ik bedacht me dat het wel weer eens leuk was om een slingertje te maken, 
die vrolijken altijd alles op!
Zo gezellig!
Zo gezegd, zo gedaan dus.
Het enige nadeel van slingertjes, ze zijn heel lastig op de foto te zetten maar goed, het is weer gelukt.
In zijn geheel.
Ik gebruikte papier dat al jaren in de kast ligt, eindelijk durf ik er in te knippen, haha.
En die leuke figuurtjes?
Die komen uit een papierblokje van Mintey,
dat zag ik bij Doe@ding en vind ik zo ontzettend leuk met alle figuurtjes er in om uit te knippen. 
Veel fussy cutting dus!
Voor de vlaggetjes gebruikte ik diverse sets van E.C. D. uit de planner collectie van Esther. 

Misschien ga ik nog wel meer leuke slingertjes maken.🤔
Maar eerst komen er nog een paar verjaardagen waar ik kaarten voor wil maken. 

Vandaag ga ik eerst weer een rondje blogs bekijken.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

23 opmerkingen:

Anoniem zei

Ha Lijntje wat een leuk slingertje!! Zo cute en die figuurtjes zijn echt te leuk.. die vlaggetjes stansen zijn ook zo gaaf. Doet me er aan denken dat ik die ook heb. Je hebt heerlijk zitten fröbelen. Daan xxx

Kitty zei

Wat een superleuke slinger heb je gemaakt! Zo veel verschillende figuurtjes, dat was vast een heel mooi blokje.

Crea Astrid zei

Mooie Halloween slinger heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid

Angélique zei

Ik heb niets met halloween, maar ik vind je slinger wel heel leuk, mooi gemaakt.

Sigrid1972 zei

Heerlijk rustgevend dat fussy cutting. Leuke slinger met deze leuke figuurtjes en teksten!!!

Josje zei

Wat heb je dat super leuk gemaakt

KarinsArtScrap zei

o helemaal geweldig deze halloween slinger Marjolijn, prachtig gemaakt.....gr karin

Marjolijn van Elsberg zei

Ik maak best vaak slingertjes, ook voor verjaardagen, kerst of andere gelegenheden. vind het nog net wat feestelijker dan een kaart.

GerJanne zei

Oh jij bent daar echt goed in! Wat een leuke slinger is het geworden! Mooi papier en niets verknipt? Lastig kan dat zijn he? Herkenbaar!

Hobby Hoogland zei

Wat leuk om iets te zien op je blog , geniet daar echt van.
De slinger is weer een toppertje , heb niets met Halloween maar op de een of andere manier maak ik er toch alle jaren iets voor.
Prachtig papier en de figuurtjes ook heel leuk.
Je vroeg of er getuigen waren bij de val van mijn zwager en jammer genoeg niet.
Denken dat hij tussen zo'n tegel is geraakt die langs de weg lagen.
groetjes Marjan.

Marjan zei

Ik heb ook niets met Halloween, maar je slingertje is wel echt super, hoor! Mooie vlaggetjes waarop elke ervan iets leuks te bekijken is! Veel knipwerk ook!

Creaellenknutselsite zei

wat een gave slinger met het halloween thema
groetjes ellen

Trudy zei

Wat een super gezellige slinger! Ik weet niet precies wanneer het Halloween is maar volgens mij ben je ruim op tijd!
De pepernoten zag ik net trouwens ook al weer in de winkel liggen!
Groetjes Trudy

Epie zei

Waauuww.....superleuke slinger met grappige figuurtjes erop !!
Fijne dag Epie

Kaartenkraam zei

Halloween daar heb ik niets mee maarrr........die slinger van jou vind ik geweldig!! Wat een leuke plaatjes heb je gebruikt en de kleuren zijn prachtig! Super gedaan!

groetjes van Ank

alma.heijenk@gmail.com zei

ik heb niets met halloween maar ik vind je slingertje wel erg leuk geworden.
groetjes Alma

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke Halloween slinger. Zoveel moois te zien. Fijne dag, groetjes Doris

Ilonka zei

Wat een prachtig slinger.
Groetjes Ilonka

De Hobbykamer van Petra zei

Oh wat is dit leuk! Ik heb niks met Halloween maar dit is zo ontzettend leuk dat ik Halloween bijna leuk zou gaan vinden ;-)

Lieve groet, Petra

!neke zei

Deze had ik even gemist !!!!
Heel gaaf !!!!!
groeten Ineke

karin zei

Leuk zo'n zelfgemaakte slinger. Het ziet er prachtig uit.
Zelf geef ik niets om Halloween, het is echt iets van de laatste jaren overgewaaid uit Amerika.
Groetjes,
Karin

Bernadet zei

Ach Marjolijn, hoe gaaf is dit!! Zoveel leuks te zien op die mooie slinger.

Jolanda Goes zei

ook dit slingertje is geweldig. Gaaf al die kleine Halloweenfiguurtjes.