woensdag 7 augustus 2024

Gewonnen en chaos....

Yeahhhh, met dit kaartje heb ik bij de Egel gewonnen met de challenge van de vuurtoren. 
Er waren zoveel leuke inzendingen, dit had ik echt niet verwacht maar wat leuk.
Ik had de uitslag bijna gemist want ik zit niet veel achter mijn p.c. en ben ook niet echt aan het bloggen momenteel.
Blij dat ik het via een reactie op mijn F.B. het toch gezien heb en nu wacht ik met spanning op de leuke prijs die ik zeker laat zien als ik hem ontvangen heb. 

Het opruimen en herinrichten van mijn hobbykamer gaat zeer traag. 
Het is te warm in mijn kamer en ik kom niet echt vooruit.
Ach ja. Uiteindelijk zal het allemaal wel goed komen, tegen dat het herfst is hoop ik. 
Haha.
Ik heb ook niks meer gefröbeld de afgelopen week en stiekem is dat ook wel eens lekker.
Alle ideetjes schrijf ik op zodat ik er op een later tijdstip mee aan de slag kan.
Vandaag ga ik naar mijn vriendin, 
"Fröbelen met iets dat we nog nooit gebruikt hebben"
Ik moet dus nog iets bij elkaar zoeken, mmmmm.🤔,
Dat ga ik nu maar eens doen.

Fijne dag allemaal en morgen!!!!
Kom ik echt langs.

Groetjes en fijne dag,
Marjolijn. 

22 opmerkingen:

Elly zei

Gefeliciteerd met je mooie kaart. Ik zit ook weinig achter de pc, dacht nu ga even een rondje proberen te maken bij iedereen.
Het hobbyen staat ook op een laag pitje. Hooguit wat verplichtingen meer niet, op het moment zit ik liever met een boek in mijn hand.
Groetjes Elly ps succes met opruimen.

Doris knippenenplakken zei

Wat leuk, het is dan ook een prachtige kaart. Heel veel knutselplezier met je vriendin. Groetjes Doris

Creaellenknutselsite zei

gefeliciteerd met je winnende kaartje altijd leuk
succes met het opruimen van je hobbykamer
en een fijne knutselmiddag met je vriendin
groetjes ellen

gerda zei

Dat je met deze kaart gewonnen hebt is dubbel en dik verdiend. Prachtige creatie.

Je@net zei

Gefeliciteerd, het is dan ook een super mooie kaart!

Sigrid1972 zei

Ik snap goed dat je gewonnen hebt met deze leuke kaart. Succes verder met opruimen en herinrichten. Iedere keer een stukje en dan kom je er ook. Veel plezier vanmiddag!!!
Groetjes, Sigrid

Ellen zei

Proficiat met je winnende kaart, het is dik verdiend want hij is prachtig!
Elke keer neem ik me ook voor dat ik wil starten met puinruimen maar dan is er snel weer een kaartje in de maak met dingen die ik weer tegenkom 🙈
Ik kan gewoon niets weggooien!
Succes en plezier!
Groetjes Ellen

Annie H zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart, het is dan ook een erg leuke met een schitterende achtergrond. Opruimen in je hobbyspullen zou ik ook eens moeten doen maar weet niet waar te beginnen …
Groetjes, Annie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart, die is ook heel leuk. Hier wordt ook weinig gefreubeld en geknutseld. Ik ben door mijn rug gegaan en kan niet lang zitten/staan.
Lieve groetjes Miranda

Hobby Hoogland zei

Gefeliciteerd met je kaart met de vuurtoren is ook prachtig.
Hier wel aan de knutsel , maar de afwerking ontbreekt.
Zo hebben we allemaal wel een dip en daar kan je maar beter naar handelen want dan lukt het vaak toch niet.
Veel plezier bij je vriendin .
groetjes Marjan.

Angélique zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart, die is ook zo mooi! Het is hobby hè, geen moeten.

Marjolijn van Elsberg zei

Je hebt helemaal gelijk, daarom ook blij dat ik gestopt ben met DT werk, nu is het echt hobby.

Epie zei

Proficiat met de gewonnen prijs , dik verdiend mooi embos achtergrond
Gezellige dag en weekend gewenst , groeten Epie

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd met je gewonnen kaartje Marjolijn............gr karin

Marjan zei

Gaaf hoor, dat je hiermee won, het is ook een superkaart! Hier ook weinig animo voor hobbyen en bloggen doe ik sowieso maar een ongeveer twee keer per week. En met mooi weer is het in mijn kamertje ook al snel te warm.

Kaartenkraam zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart, hij is ook wel erg mooi!
Ik zit ook heel weinig achter de pc, zou ook op moeten ruimen maar ook te warm boven en teveel afleiding van met name de Olympische Spelen.

groetjes van Ank

Caroline Cards zei

Gefeliciteerd met je winnende kaart en terecht, want die is ook prachtig! Ik ben ook niet zo veel op de computer bezig dus zag ik jouw opruim post nu pas. Ik snap je helemaal. Alles is leuk om te doen en dan moet je keuzes maken. Maar goed dat je kiest voor dingen die je leuk vindt, want die geven je energie!
Succes ermee.
Groetjes, Caroline

carla zei

Het is een prachtig kaartje waarmee je gewonnen hebt.
Knap gemaakt.
Misschien een idee om met je vriendin eens keitjes te schilderen en ze daarna tijdens een wandeling ergens droppen ?
En kijk maar goed rond in de bossen en parken, je woont in een streek waar vele zwerfkeitjes te vinden zijn.
Meestal staat achterop de kei wel info waar je het kan melden.
Dat is altijd leuk voor de ontwerpster om te weten wie ze gevonden heeft. Neem er ook een foto van en plaats die er ook bij dat maakt het nog leuker.
Groetjes,
Carla

Trudy zei

Super leuk gemaakt en hopelijk heb je de prijs ondertussen al ontvangen!
Groetjes Trudy

Kitty zei

Ik kijk er niet van op dat je gewonnen hebt hoor ;P gefeliciteerd!

Ilonka zei

Schitterend kaartje.
Groetjes Ilonka

Marjolijn van Elsberg zei

Helaas, nog niet, ook geen reactie op mijn mail maar ik wacht nog even geduldig af. Het is tenslotte ook vakantie.