zondag 3 januari 2021

First week of 2021

Hallo allemaal, 

daar ben ik weer, in een nieuw jaar met nieuwe kansen.
Allereerst wil ik iedereen een fantastisch 2021 wensen want dat hebben we allemaal verdiend. 
Als we 2021 eindigen zoals we 2020 zijn gestart dan ben ik heel gelukkig. 
Laten we dus nog even volhouden met zijn allen om een weer gelukkige, gezonde wereld te creëren.
Laten we wat meer op elkaar en op de wereld letten en vooral lief zijn voor elkaar.

En dan nu mijn pagina's voor de eerste week van dit nieuwe jaar.
Dit is een dubbele pagina voor in mijn sidekick planner. 
Dit jaar wil ik die gaan gebruiken als een soort agenda/planner.
De bijzondere herinneringen kan ik dan verwerken in mijn grote planner.
Voor deze pagina's gebruikte ik het papier van Esther het 
Inmiddels zijn er al heel wat leuke Die-sets waarvan ik er diverse heb gebruikt.
Onderaan dit bericht zal ik een lijstje plaatsen met de gebruikte producten.
Maar eerst..... koffie!!! ;)
Afspraken die al staan heb ik vast ingevuld. 
Als het hier bij blijft kan ik lekker veel in mijn planners fröbelen deze week!
Het superleuke wegwijsbord heb ik hier gebruikt voor de dagen van de week. 
De sidekick planner is misschien wel mijn favoriet, heerlijk handzaam en je kunt er toch heel veel in verwerken. 
Zoals beloofd een lijstje met de gebruikte spullen


Het was weer superleuk om hier aan te werken,

dankjewel voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

2 opmerkingen:

Els zei

Dit zijn mooie pagina’s en mooi papier ook.
Groetjes, Els

Els zei

Mooie pagina's Marjolijn en zo leuk die richtingaanwijzer.
Groetjes, Els