maandag 11 januari 2021

Scrapbooking

Hallo daar,

het nieuwe jaar is inmiddels alweer even op gang gekomen en er is alweer genoeg gebeurd in de wereld.
Gelukkig draait alles ook gewoon nog door. 

Dit was de opdracht deze keer voor de groepspost op het Blog van E.C.D.
"Scrapbooking"
Het is toch heel anders om in een planner of in een scrapbook van 12"x 12" te werken.
Ik maakte hier een pagina van het kerstcadeautje dat ik voor mijn vriendin gemaakt heb. 
Een minihuisje op een houten balkje aangekleed met lampjes en details. 
Ook leuk om er zelf nog eens naar te kijken natuurlijk. 
Ik kwam er maar niet in, had helemaal geen inspiratie maar uiteindelijk is het gelukt en ik ben blij met deze pagina in mijn planner. 
De foto's zijn een beetje somber maar dat is het weer ook en dus ook slecht licht. 
Op naar de lente, de langere dagen en een heerlijk voorjaarszonnetje. 
Nog nooit heb ik daar zo'n behoefte aan gehad dan nu maar ook ik zal geduld moeten hebben.
Dan maar even verder fröbelen dus.

Kijk ook eens even op de site van E.C.D. daar staan nog meer leuke Scrapvoorbeelden.  

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

4 opmerkingen:

Je@net zei

Erg leuke pagina's, Marjolijn!

Els zei

Wow wat een gave pagina's Marjolijn.
Veel leuke details zijn er te bewonderen.
Groetjes, Els

Chantal zei

Wat een prachtige pagina's. Schitterend.
Groetjes, Chantal S

Heidie zei

Wat een mooie pagina's heb je weer gemaakt. Dat huisje wat je voorkeur vriendin hebt gemaakt ziet er super uit.

Liefs Heidie