vrijdag 15 januari 2021

Birthday Breakfast

We hadden weer een jarige in het gezin.
Sarah werd 18!!
Nu zijn alle twee mijn lieve meiden volwassen dus.
Helaas konden we ook dit niet uitgebreid vieren maar ook dat houden we te goed, 
Jeetje wat zal er gefeest worden als dat Corona ons land verlaat!
Ik denk dat we dan maar een kroeg afhuren om alles te vieren, kunnen we meteen de horeca een beetje steunen, en eerst naar de kapper want ook dat is inmiddels hard nodig, nieuwe kleding, nog niets gekocht dit jaar!
Oh ja, en dat rijbewijs moet er dan ook komen natuurlijk!
We gaan onszelf dan heerlijk verwennen en alle ondernemers steunen.
;) 

Maar Sarah haar 18e verjaardag vierden we dus sober maar wel met Bubbels taart en slingers!
Ook deze bijzondere verjaardag heb ik verwerkt in mijn planner.
Sarah is gek op pancakes dus ik stond al in de vroege ochtend deeg te maken en te bakken. 
Met een heerlijke verse smoothie een echt verjaardags-ontbijt.
De tag zit er achter verwerkt en achterop staat de journaling maar die houd ik privé. 
's Avonds kwamen haar zus en vriend lekker eten en hebben we geproost op Sarah's verjaardag en betere tijden. 
Met een malletje schreef ik de titel, weer een scrapbookpagina in mijn planner.

Gebruikte producten

Planner Essentieals 23,26,27,29 en 33
Reinforcemensts 1&2
CS 116,117en 120
En het papier is uit de oude collectie van Esther.

Bedankt weer voor je bezoekje,
Liefs
Marjo(scrap)lijn. 

6 opmerkingen:

Els zei

Wat heb je weer super leuke pagina's gemaakt en leuk om te lezen dat je dochter gek op pancakes is. Leuk is die richting aanwijzer.
Groetjes, Els

Heidie zei

Wat een mooie pagina. En nog gefeliciteerd met je dochter.

Liefs Heidie

Chantal zei

Weer erg mooie pagina's. Mooie mallen heb je gebruikt.
Groetjes Chantal S

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Els, de richtingaanwijzer is uit de ecd planner essentials reeks.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Heidi

Marjolijn van Elsberg zei

Ja, heel tof de spulletjes van e.c.d.