maandag 28 december 2020

Snowglobes christmas

Een laatste berichtje voor dit jaar, 
inmiddels is kerst al weer achter de rug. 
Ook mijn weekje vakantie is weer voorbij en we zijn hard op weg naar 2021.

Dit jaar was het een sobere kerst, geen tafel vol gezelschap en ook geen diner.
Zelfs geen geurtjes en kleinigheidjes want de winkels waren al dicht toen ik nog op pad moest.
Maar wel deze leuke globes, die had ik zelf al gemaakt. 
Ze kunnen als kerstbal in de boom of op dit standaardje.
Ook de buitenkant is natuurlijk leuk aangekleed.
En er zitten lichtjes in!!!
Zo lief met dat hertje en het boompje!!!
De dames waren er weer blij mee, soms denk ik wel eens wat moeten ze met al die zelfgemaakte fröbels maar ik vind het zo leuk om te maken en te geven. 
En zolang zij er nog blij mee zijn ga ik er mee door. 
Ook maakte ik voor de dames en vriend nog een cadeautas met allemaal lekkers er in, 
de tassen zijn aangekleed met allerlei leuke Dies van E.C.D.


Tot volgend jaar allemaal, 
op een mooi 2021.

Liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Crea Astrid zei

Wat heb je de globes prachtig gemaakt en versierd Marjolijn. Schattig hertje ook. Je hebt er een mooie verpakking omheen gemaakt.

Ik wens je een fijne jaarwisseling toe en dat het een gezond, gelukkig en creatief 2021 mag worden.

Groetjes, Astrid.

Je@net zei

Ziet er allemaal prachtig uit, Marjolijn!!

Els zei

Wat een leuke creaties heb je weer gemaakt Marjolijn. Leuk die cadeautasjes.
Groetjes, Els