donderdag 12 november 2020

Snowman

Ik wist helemaal nog niet wat ik wilde maken maar dat de slider er aan te pas moest komen dat was duidelijk voor mij. 
Deze truc met de slider had ik op de E.C.D. pagina gezien en dat wilde ik ook eens uitproberen
Ik ben niet vaak 100% tevreden over een pagina in mijn planner maar deze, hoe meer ik er naar kijk hoe leuker ik hem vind. 
Dat sneeuwmannetje met een beetje trieste blik in zijn gezichtje, ik ben er helemaal verliefd op.
En hoe leuk met die slider!!! 
Echt zo leuk!!!
Het is een pagina voor in mijn DDBD en onder het sneeuwmannetje kan nog een foto en wat tekst. 
Het poppetje heb ik uit jute papier gestanst, dat ging behoorlijk lastig maar het is grotendeels gelukt en met de contouren van zwart cardstock er om heen zie je niet dat hij hier en daar een arm of been mist. Zou hij daarom zo verdrietig kijken? Ahhhh :(
Ik ben er helemaal gelukkig mee. 

En ik heb nog een leuk ideetje voor dit mannetje maar dat laat ik later zien. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

Chantal zei

Wat een super leuke pagina.
De kaart van de vorige post is ook erg leuk geworden.
Groetjes, Chantal S

Heidie zei

Wat een mooie pagina heb je gemaakt.

Liefs Heidie