maandag 23 november 2020

Have a merry one

In plaats van een kaartje heb ik er een schilderijtje van gemaakt. 
Met de Happy Frame Dies van Elizabeth craft designs kun je zo'n leuke lijstjes maken, in heel veel maten en breed of smal, ik ben er helemaal weg van. 
Helaas is hij niet meer verkrijgbaar maar misschien met een beetje geluk kun je hem nog ergens vinden. 
1498 en 1499 Happy Frame
Met een Stampotique stempel heb ik het meisje gemaakt en ingekleurd met de Watercolor palette.
De cirkels in het jurkje heb ik met de  quicky glue pen overgetekend en daar glitter op aangebracht. 
De vleugeltjes zijn gemaakt met de supergave nieuwe 3D-embossing folder van Tim Holtz "winged"
Ook de achtergrond is zelf gemaakt van watercolorpaper en met een 3D-folder, helaas weet ik de naam niet meer. Zelfs de lijst heb ik met een embossingfolder bewerkt.
Alles kreeg kleur met oxide en distressinkt. 
De vleugeltjes kregen ook nog een vleugje gilding wax.
En uiteraard een lampje er in!!! 
Achter het sterretje! Ik heb deze keer een rood Ledje gebruikt en daar heb ik eigenlijk wel spijt van want het brandt niet zo helder. 
Helaas kan ik het niet meer vervangen. 

Maarrrr ik durf toch wel met enige zekerheid te zeggen dat degene die het krijgt er blij mee is ;)

Zo moet ik niet alle kerst "kaarten" gaan maken want dan krijgt minimaal de helft van mijn lijstje geen kaart dit jaar. 

Bedankt weer voor je bezoekje en tot snel,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wauw....wat is dit ook weer gaaf, Marjolijn!

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Jeanet.

Els zei

Een heel mooi schilderijtje heb je gemaakt en de vleugeltjes zijn heel super!!.

Groetjes, Els

Crea Astrid zei

Wat een prachtig schilderij heb je gemaakt Marjolijn. mooi hoe je de achtergrond en de zijkanten van het schilderij hebt bewerkt. Leuk ook hoe je de vleugels zo hebt gedaan. Ik denk dat diegene er erg blij mee is, ondanks wat je dan zegt, dat het rood ledje niet zo goed brand. Het geheel is al gewoon erg mooi zo.

Groetjes, Astrid.

Bernadet zei

Wat ziet dit er gaaf uit Marjolijn!
Vind de achtergrond heel mooi. En dan deze digi... werkelijk prachtig hoor!