woensdag 11 november 2020

55 Jaar getrouwd!!

Voor een gouden+ echtpaar maakte ik dit kaartje.
Ik vond het zo'n leuk initiatief, uiteraard kunnen ze dat niet vieren momenteel vanwege het covid-19 virus en de quarantaine periodes die nu om de haverklap gelden.
Dat is zo ontzettend sneu want op deze leeftijd is het helemaal nog niet zo zeker of vanzelfsprekend dat er nog een volgend jubileum komt. 
De dochter van het echtpaar, ik dacht eerst dat het dhr was, deed dus een verzoek om zoveel mogelijk kaartjes te ontvangen voor haar ouders.
Nou, daar zeg ik geen nee tegen natuurlijk. 
En dan maak ik er uiteraard zelf een. 
Ik heb met van alles en nog wat gewerkt deze ronde, het papier is van Stampin-Up! het lieve 3D hartje is gemaakt met een Sizzix die van Tim Holtz.
Voor de rest gebruikte ik Dies van E.Z.D. voor de planner, ook erg leuk om kaarten mee te maken natuurlijk.
Wat een leuke stansjes zijn dit toch!
In de shaker zit divers schudmateriaal van Nova.

Ik hoop oprecht dat ze in ieder geval even samen konden zijn op deze bijzondere dag die afgelopen dinsdag plaatsvond.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

1 opmerking:

Je@net zei

Erg mooie kaart geworden, Marjolijn!