woensdag 18 november 2020

Nieuw jaar, nieuwe kansen.

Dat grote kruis door 2020, pffff, wat een jaar was dit. Ik hoop oprecht dat voor iedereen, niemand uitgezonderd het komende jaar beter zal worden. 
Misschien dat ik daarom alvast een 1e pagina heb gemaakt voor mijn planner van het komende jaar.

Met de nieuwe collectie voor de grote planner zou ik bijna vergeten dat ik ook nog de sidekick heb! En dat formaat vind ik zo leuk, juist om in te plannen!
Dat ga ik dan ook doen komend jaar. 
Plannen in de sidekick en de herinneringen in de grote Planner. 
Voor deze pagina gebruikte ik het prachtige papier van Esther Reminiscence, er zitten zoveel moooie kleuren in dat het bij alles wel bruikbaar is. 
De pagina zelf is gestanst met S.E.4 (sidekick essentials)
Voor de aankleding gebruikte ik ook S.E.1 S.E.3 en S.E.8

Sommige details heb ik bewerkt met distressinkt en glaze embossingpoeder in de kleur crackling campfire
De aankleding is ook een beetje speels bedoeld, een telefoontje met het idee dat ik vaker vrienden en familie moet bellen, om het contact wat meer te onderhouden want mijn familie heb ik nu al bijna een jaar niet gezien.
En de pionnetjes, tja, toch om ook wat speelser/luchtiger om te gaan met de Corona regels, niet om ze te negeren want dat kan echt niet maar af en toe mag er best iemand op bezoek komen of kan ik zelf op bezoek gaan, Ik mis echt de contacten met mijn vrienden en familie. 
Laten we hopen dat het snel over is dit jaar. 

Eigenlijk wil ik er mee zeggen, het leven is goed maar je moet wel zelf de slingers ophangen. 
Misschien moet ik daar mijn levens-spreuk van maken komend jaar. 
:)

Het begin in mijn planner voor het nieuwe jaar is dus gemaakt, goede voornemens? 
Hmmmm, daar moet ik nog even over nadenken, tenslotte heb ik nog ruim 6 weken de tijd daarvoor.

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

4 opmerkingen:

Je@net zei

Ziet er weer gaaf uit, Marjolijn!

Els zei

Ziet er heel mooi uit.
Groetjes, Els

Bernadet zei

Ziet er geweldig Marjolijn.

Chantal zei

Wat een schitterende pagina, die telefoontjes zijn super schattig.
Groetjes, Chantal S