zondag 4 januari 2015

Your Big Day!

Allereerst wil ik jullie allemaal een heel goed en gezond, creatief nieuw jaar toewensen.
Een beetje laat maar niet minder gemeend.
 
Vandaag heb ik verjaardagskaartje gemaakt. Het eerste van dit jaar en het koste me enorm veel moeite.
Ik heb even geen inspiratie, zelfs niet met al die mooie nieuwe spullen die ik heb van Stampin' Up!
Vanmorgen toch maar gewoon gaan zitten, spullen gepakt en aan de slag gegaan.
Met dit als resultaat!
De uitdaging was voor mij om een kaartje te maken met uitsluitend Stampin' Up! spullen.
Meestal gebruik ik toch ook nog wel iets anders erbij, deze keer dus niet, nou ja, ik moet toegeven dat het lintje en de pins niet van S.U. zijn.
Maar verder zijn zelfs alle gereedschappen die ik heb gebruikt van S.U.
 
Coral calypso cardstock, designpapier van de S.A.B. Best year ever.
Happy Heart textured Impressions Embossing Folder.
S.A.B. stempelset Big Day
Chalk talk framelits
Ticket pons
Stempelinkt
Coral Calypso
Crushed Curry
Bermuda Bay
Soft Suede
Sahara Sand.
 
6 Januari begint de S.A.B.(Sale A Bration)  bij Stampin'Up!je kunt dan leuk spullen bestellen en bij elke €60,00 die je besteed mag je een artikel uit de S.A.B. folder kiezen. En ze zijn leuk!!!
En de voorjaars/zomer catalogus is uit, er staan weer zo'n leuke dingen in.
Ik zal morgen wat meer erover vertellen en laten zien natuurlijk.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

2 opmerkingen:

M@ureen zei

Voor jou ook de allerbeste wensen voor 2015 gewenst Marjolijn!
Kan niet zien hoor dat het je moeite heeft gekost dit mooie kaartje te maken ;-)

Greetz,
Maureen.

Je@net zei

En dat zonder inspiratie...wat een super leuke kaart, Marjolijn.
Vond die set ook zó gaaf, daar kun je alleen maar leuke kaarten mee maken!