maandag 26 januari 2015

Hello sweet friend.

Vanmiddag heerlijk een kaartje zitten maken.
Ik begin steeds meer mijn eigen stijl te ontdekken met de Stampin'Up! producten.
Ik heb weer gewerkt met een sketch van cardabillities
Het prachtige achtergrond papier is van Stampin'Up!
Irresistibly yours.
Je krijgt een pakket gratis bij een bestelling van € 60,00 gedurende de S.A.B.
Het papier is wit met een mooi embos patroon er op. Je kunt het op diverse manieren bewerken of wit laten als je dat mooier vindt natuurlijk. Ik heb gekozen voor een dabber en blushing bride inkt.
Verder diverse stempelsets gebruikt, een stukje kant, touw en een perlenpen.
Hij ligt al klaar in de envelop om verstuurd te worden.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.
 
Hier kun je zien welke producten ik nog meer gebruikt heb. allemaal via mij te koop vanaf € 4,25

Built for Free Using: My Stampin Blog



4 opmerkingen:

Ellen zei

mooie blaadjes Marjolijn en wat glimmen die kleinere takjes mooi.
Leuk dat je wat minder geijkte kaarten maakt met de S.U. artikelen en er geheel je eigen stijl van maakt.

Scrappiness zei

Ja dat vind ik ook! Ik zie steeds meer Marjolijn terug in je gebruik met de SU producten. Heel inspirerend want ik moet er zelf nog erg naar zoeken met de paar spulletjes die ik heb. Prachtig kaartje!!

Je@net zei

Dat kun je echt zien, Marjolijn. Je hebt er een prachtige eigen kaart van gemaakt!

Stampin with Liz Design zei

Wat een leuk kaartje Marjolijn met mooie techniek! Idd een echt kaartje van jou, maar das ook heerlijk toch, dicht bij jezelf blijven?