dinsdag 22 oktober 2013

Happy Halloween!!!!

Ze zouden nu toch echt bij iedereen binnen moeten zijn.
Dus ik kan ze wel laten zien.
Dit zijn de kaartjes die ik gemaakt heb voor de halloweenkaarten swap bij S.A.
Ik heb veel gebruik gemaakt van de sizzix stanzen met een Halloween tintje.
Het huis, de boom, de grafstenen en het hekje.
Het spinnenweb is gemaakt met een stansje van memory box.
De BOO, het spookje en het spinnetje met een sizzix stansje.
Daarvoor het ik een Hema correspondentiekaartje met dubbelzijdig tape beplakt, dat gestanst, de plakband er af gepeuterd en de stansjes ingesmeerd met flock, een soort fluweelpoeder, daardoor zijn ze ondanks hun griezelige aanblik heel aaibaar geworden!
Het maantje is gemaakt met softklei in een mold die ik alweer jaren heb.
De klei heb ik geel gekleurd met distressinkt.
Inmiddels heb ik zelf ook al vier kaartjes ontvangen, als ik ze allemaal heb zal ik er een foto van plaatsen. Ik vind dit zo leuk!!!
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.

4 opmerkingen:

scrapsylz zei

Gaaf zeg! Eigenlijk is het heel jammer dat er in Nederland zo weinig aan Halloween gedaan wordt, ik vind het juist helemaal leuk met pompoenen, spinnen en webben en spookjes. Die sizzix stans is super hiervoor en een aaibare spin is misschien minder griezelig voor de ontvanger!

Unknown zei

Heel leuke kaart, ik was dit jaar te laat om mee te doen met de Halloween kaarten swap, jammer want het is zo leuk om allemaal spooky kaartjes te ontvangen.

Je@net zei

Wat gaaf, Marjolijn, leuk!

Scrappiness zei

Gosh nu dacht ik toch dat ik heir al op had gereageerd...zeker via het forum hihi. Hij is in elk geval supergaaf Marjolijn, net een klein 3D schilderij. Door jou wordt ik nog eens halloweenfan hoor! En de grafzerken vind ik ook super.