dinsdag 15 oktober 2013

Fall

Dit is mijn bijdrage aan de oktober challenge bij het S.A. forum.
Er moest een herfstkaart gemaakt worden met een kleuren indicatie. Nou, ik reageerde dus dat ik niet zeker wist of ik die kleuren papier wel had en of dat een verplichting was, heb mezelf nl een papierkoopverbod opgezegd omdat ik nog jaren vooruit kan met het papier dat ik al heb! zucht. Dat had ik dus niet moeten zeggen want daarna kreeg ik van Linn en van Mazina, hoe lief!!!! een pakketje met herfstpapier. Zo kom ik natuurlijk nooit van mijn eigen papier af maar wel ontzettend lief! Het pakketje van Mazina inspireerde mij meteen tot het maken van een herfstkaartje, mede door het prachtige paddenstoelen 3D knipvel dat erbij zat.
Eigenlijk heb ik dus al een beetje een prijs gewonnen voor mijn gevoel.  
Ik heb voor dit kaartje mijn nieuwe pop up Die gebruikt van Sizzix en de prachtige stempelset die ik als DT cadeautje kreeg bij de Scrapheap
Hieronder nog wat foto's.
A bird doesn't sing because it has an answer,it sings beause it has a song.
Hier kun je een beetje het 3D effect zien van de paddenstoelen.
Dit is de binnenkant van de kaart, als je hem open doet popt de foto naar voren, een erg leuke Die met superveel mogelijkheden en het middenstuk is te vervangen door diverse vormen.
De foto heb ik gisteren gemaakt in het bos, er stonden enorm veel vliegenzwammen, helaas nog zonder kaboutertjes.
Er gaan vast nog een heleboel pop up kaarten komen. Erg leuk om te maken.
 
Bedankt weer voor het kijken,
liefs,
Marjolijn.

8 opmerkingen:

Jane zei

Wat een prachtige tekst.
Mooi herfst kaartje.

Anita zei

Wat een leuk pop up kaartje Marjolijn,en wat lief dat je een pakketje herfstpapier hebt gekregen.
De paddenstoel (ik denk uit het knipvel) is mooi, net op hij echt in het bos staat.
Ik wil eigenlijk ook graag naar het bos,meestal ben ik te laat en is er geen paddenstoel meer te vinden.
Dus,prachtig kaartje hoor!

Groetjes Anita

Stampin with Liz Design zei

Wat een kunstwerk heb je er van gemaakt Marjolijn! Heel mooi!

Lida zei

Wat is dat mooi gemaakt Marjolijn!!

Unknown zei

Mooie kaart geworden, en dat pop up is erg leuk om te zien.

Margot zei

Zo komen Mazina en Linn dus van hun papier af ;) weggeven! wel onwijs lief van ze, en je kaart is prachtig, zoveel mooie details!

Je@net zei

Wat gaaf geworden, Marjolijn!

Unknown zei

Wat ontzettend lief dat je die herfstpakketjes hebt gekregen. Je hebt er een super leuk kaartje mee gemaakt!