woensdag 13 januari 2010

Que sera, sera

Bij Scrapfever zijn we weer begonnen met de Personal Challenge. Deze keer kreeg ik van Caroline de opdracht om een lay out te aken die over mijzelf ging, en dat vind ik toch moeilijk!!! Niet alleen omdat ik NOOIT geschikte foto's van mezelf heb maar ook ja, wat is er nou over mij te vertellen. Gelukkig kreeg ik er een heel erg leuke sketch bij, al ben ik daar toch wel van af geweken zie ik. Uiteindelijk ben ik gaan zoeken bij songteksten die me aanspraken en wel een beetje op mijn/ het leven van toepassing zijn. Que sera,sera, is een liedje dat ik toch heel vaak zing als de kinderen weer eens vragen hebben en met de foto's werd het ook wel een geheel.
Op de bovenste foto ben ik een baby van een maand of twee. Op de middelste foto ben ik 17 jaar!
Smoorverliefd maar die liefde is uiteindelijk toch overgegaan, en Ja, dan kom je bij de inhoud van het liedje, Je weet van te voren nooit hoe je leven er uit gaat zien. Dat ik nog ooit twee prachtige dochters zou krijgen had ik toen niet durven dromen. Ik ben heel gelukkig nu. En ik hoop dat mijn kinderen dat ook worden al zal het ook bij hen niet zonder kleerscheuren gaan.
Hier nog wat details,
Het papier dat ik gebruikt heb is van My Minds Eye en zat in een pakket dat ik voor het DT kreeg van Chantal, Lifestorie's, hoe toepasselijk!!!Verder heb ik kant gebruikt en de bloemen zijn weer zelfgemaakt van filterpapier en glimmermist. De kleine bloemen van greyboard zijn bewerkt met perlenpen, verder wat bloemetjes gebruikt en alles distressed. De journal is getypt met een font van mijn eigen handschrift. Nu lijkt het heel wat!! De titel is bewerkt met mod podge. Natuurlijk ben ik heel nieuwsgierig wat jullie er van vinden. Ik ga op zoek naar een leuke nieuwe opdracht voor,.... ja, dat houd ik nog even geheim.
Liefs Marjolijn.

10 opmerkingen:

Lilian zei

Marjolijn wat heb je er weer iets moois van gemaakt.....prachtig is deze lijn van MME he?
Je hebt een erge leuke tekst gebruikt....Doris Day.....ook is dit een favo uitspraak van mij.
Super meis.

lieve groet Lilian

Chantal zei

Ik vind hem super mooi geworden. Op deze manier is het papier wel heel erg prachtig!!

Anoniem zei

ooo wat een mooie LO heb je gemaakt zeg! heel mooi papier ook. en supermooie details!
groetjes danielle

Brenda zei

Hij is heel erg mooi geworden en het papier past er inderdaad erg mooi bij je foto's.

bea zei

Prachtig lootje met leuke foto`s zo op deze manier. Het papier is helemaal gaaf !!!

Anoniem zei

Geweldig papier. En wat een schtterend lootje. Het is altijd moeilijk om over jezelf te schrappen (dat vind ik ten minste) Maar je hebt er iets geweldigs van gemaakt.
Leuke blog trouwens!!
Groetjes,
Annemarie

sam zei

hele mooie layout! leuk ook die foto's! en je nieuwe blog ziet er al goed uit, zal vandeweek je linkie even aanpassen :)

NicoleJ zei

Oh wat een geweldig mooie layout.
Ik scrap ook niet veel over mezelf, maar ben er inmiddels wel achter dat het heel belangrijk is, voor jouw kinderen later. Ik mis namelijk een heleboel van mezelf en mijn ouders en dat vind ik jammer.
Ik ben dit jaar dus ook begonnen over mezelf te scrappen en kan mijn ouders gelukkig nog alles vragen wat ik wil weten (alleen foto's blijf ik missen)
Dus wat vaker doen hoor Marjolijn!

Liefs Nicole

Maja Rijkers zei

Ook al vind je het moeilijk om over jezelf te scrappen,is het je prima gelukt.Prachtig lotje!

Kim zei

Ik vind em erg geslaagd Marjolijn. Mooie foto's ook! Ik heb nog steeds niets gemaakt maar het ligt klaar op tafel om aan te beginnen.
X Kim