dinsdag 3 maart 2020

Maart Tabblad

Ik vind het eigenlijk zo leuk, lekker kliederen maar het komt er zelden van. waarom?? Ik vergeet het gewoon en ik heb zoveel designpapier liggen dat ik ook graag wil gebruiken, keuze's, keuze's!
In dit geval niet, ik heb wel met designpapier gewerkt en dat lekker bewerkt met distressinkt, 
Een geheel eigen touch er aan gegeven dus.
Wat is het toch heerlijk speelgoed, al die gave Die sets van Elizabeth Craft design, Ik weet eigenlijk nooit wanneer ik moet stoppen. hihi. Alles is leuk.
Darnaast heb ik ook nog zoveel andere leuke dies en stempels, zoals deze  mooie vaasjes van Stampin'Up! Alles komt van pas.
Ook de achterkant van de pagina aangekleed met de leuke tags en stempels van E.C.D. 
Alleen die Selfie, tja, die moet er nog op, haha. 
Ik ben er niet zo'n ster in, vreselijk vind ik foto's van mezelf. 
Wat vreemd dat mijn kinderen niet op de foto willen, whaaahhhhh. 
Eigenlijk was ik met deze pagina ook lekker aan het experimenteren, gewoon, wat kan ik allemaal met die leuke sets.
Zo kwam ik, mede door het maken van de kaartjes, op het idee om een reveal wheel te verwerken in deze pagina, hoe leuk is dat. 
Het reveal wheel is een stansen set van Lawn Fawn maar met een beetje prutsen is het me gelukt om hem in deze pagina te gebruiken.
Ik had er ook een filmpje van gemaakt maar die werken hier niet, en zoveel foto's, tja, dat hoeft dan ook weer niet, het gaat om het idee, de tekst die er achter verwerkt is....

Hey, Spring is coming!

En.... ik hoop dat de lente snel meer van zichzelf laat zien want wat ben ik klaar met dat sombere weer, niet eens een lekker flink pak sneeuw of wat heerlijke vorst. 
Dit kun  je geen winter meer noemen toch? 
Jammer maar we moeten het er mee doen. 

Ik zou zeggen , op naar de lente dan maar!!!

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

maandag 2 maart 2020

Hap-pea en New Home

Even de tijd genomen om wat kaartjes te maken, dat moet af en toe ook gebeuren en het is erg leuk om te doen.

Ook de envelop kreeg een stempeltje, dat maakt het nog net iets leukere post!
Dit is een verjaardagskaartje voor mijn nichtje, gemaakt met de magic picture changer van Lawn Fawn, ook de stempeltjes zijn van Lawn Fawn.
Zo lekker vrolijk!
Als je aan het lipje boven trekt verander het plaatje, de erwtjes springen er uit , wat een lol!!
En dit is een kaartje dat ik voor mijn dochter en haar vriend maakte, jaaaaaa, ze hebben een huis gekocht! Het moet nog gebouwd worden en het is allemaal reuze spannend maar ook zo leuk!
Ook hier kreeg de envelop een stempeltje, deze keer van Stampin'Úp!
Voor de kaart gebruikte ik de dome van Sizzix, Tim Holtz, en daarin het piepkleine huisje uit de kerst set "tiny snowglobes"
Ook het autootje komt uit die set. 
Kijk hoe leuk!!! 


Dankjewel weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

zondag 1 maart 2020

Take time.........

Ik heb weer heerlijk zitten kliederen in mijn E.C.D. planner,
en met kliederen bedoel ik vieze vingers maken. Dat doe ik bijna nooit maar het is zo leuk!!
Ik ben dus aan de slag gegaan met Distress-oxide inkt en heel veel stansjes. 
De basis van deze pagina is weer gemaakt met de 
Planner pocket top loading (planner essentials 22) 
Mijn nieuwe liefde!! hihi. 
In één pagina vang je alles bij elkaar en eigenlijk wordt het dan een mini albumpje in je planner. 
Zo leuk!

Deze keer een beetje voorjaar alvast want wat heb ik daar zin in!!!!
Met de nieuwe "tangled twigs thinlits" van Tim Holtz heb ik de voorkant bewerkt en nu is het net een doorkijkje in een bos, of van een struik. 
Wat zich daarachter afspeelt moet ik nog bedenken. ;)
Ik heb heel veel bloemetjes uitgestanst, ook van Tim en bewerkt met distress-oxideinkt.
Een stukje gaas bewerkt, ook met distessoxide inkt en dat tussen de takjes aangebracht. 
De vlindertjes zijn gemaakt met een stempelset van Stampin'Up! en daarna uitgeponst. 
Uiteindelijk vond ik het geheel nog een beetje saai, ik mis dan toch net dat tja, hoe noem je dat. Het heldere, de accenten denk ik. Daarom nog lekker met stempels aan de slag geweest. 
De CS125 set patterns 2 van ElizabethCraftDesign en getipt om er nog wat spetters op te doen, die tip ga ik nu echt onthouden want het maakt het ineens een geheel. 
Ook nog de reinforcers uit de P.E.set 8 gebruikt, wat zijn ze toch leuk.
En een tabje gemaakt met de P.E.set 2 Note Pieces .

Ik ben weer tevreden over deze pagina,
nu nog de inhoud. 

Leuk dat je weer langs kwam,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

zondag 16 februari 2020

Verjaardagen!!!!

Een (scrap)vriendin van mij is ook enthousiast begonnen met de E.C.D. planner en toen bedacht ik me, wat is er nou leuker dan i.p.v. een kaartje een aardigheidje te sturen voor haar verjaardag waar ze hopelijk ook in haar planner plezier van heeft. Ik werd geïnspireerd door een idee van iemand uit de Planner groep en ben dus direct aan de slag gegaan. 
Zo gezegd zo gedaan en ik ben dus heerlijk gaan fröbelen. 
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit mijn gigantische collectie designpapier waarvan nog een heleboel Basic Grey, ik weet niet eens of het nog verkocht wordt. 
Eindelijk de stap gezet om er een schaar in te zetten.
Ik heb de pocket 3 versie gebruikt als basis en daarin een sheet verwerkt die bewerkt is.
Daarin een hele grote Tag waarop ik wat gestempeld heb met Stampotique stempels, al heel lang niet gebruikt!!!
En stempels van E.C.D. daarmee heb ik ook de randen van de pocket bewerkt. 
En dan de verrassing, achter de tag heb ik een plastic zakje verwerkt met daarin héél véél stansjes uit mijn E.C.D. collectie,  ook nog wat extra tags en het hart want het is tenslotte ook nog Valentijn deze week.
Uiteraard moest er ook een verjaardags-slingertje bij. 

En dan is ook mijn zus nog jarig deze week, daar wilde ik ook wat voor maken.
Zij houdt wel van een grapje in een kaartje.
Ik heb dus een kaartje gemaakt om lekker mee te spelen. 
Een reveal wheel en een shaker.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Stampin'Up! ook al een oudje, Verder de reveal wheel van LawnFawn gebruikt en de Circle play dies van Tim Holtz.
De tekst heb ik gemaakt met de Retro Aphabet set van E.C.D.
Nu maar hopen dat ze er lekker mee kan spelen en dat het heel blijft in de postbus. 
Geen idee of het werkt op mijn blog maar ik heb er ook nog filmpjes van gemaakt. 
Op mijn Instagram werken ze wel  ;)
Hoe leuk is dit???

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

vrijdag 7 februari 2020

This is love..........

Het is bijna Valentijnsdag en dan begint het bij mij te kriebelen om met iets liefs aan de slag te gaan. 
Normaal gesproken ben ik niet zo van de hartjes maar voor deze dag mag het.
Er worden ook niet zoveel persoonlijke foto's gemaakt hier, niemand wil op de foto !!
Deze vond ik zomaar ergens in mijn galerij, en ze zijn nog vrij recent ook.
Ssstttt, ze weten het niet. Maar zeg nou zelf, deze foto's mogen toch best gezien worden? 
In ieder geval, mijn hart gaat sneller kloppen als ik er naar kijk. 
Dit is mijn familie en "this is what matters most"
Wat een gezegend mens ben ik. 
Ik heb heerlijk zitten spelen met Echo Park papier en Planner Essentials Dies en stempels.
Die lampjes, ik vind ze zo leuk!
Mat de labels heb ik een soort tagje gemaakt waar achterop een boodschap staat voor Theo, die houd ik privé natuurlijk :).
Een vrolijke pagina in mijn Planner weer.
Dit zijn de gebruikte Dies.
Hier zie je de gebruikte stempels.

En hier een lijstje van de gebruikte materialen.

Planner Essentials 5 "love" onder de foto links, 
Planner Essentials 20 de pagina's, "love" rechts boven en de lampjes.
Planner Essentials 25 de bloemetjes achter de foto's.
Planner Essentials labels, achter de foto links. en de hartjes reïnforcers.
Reïnforcers bloemetjes en ringetjes
Oh en kijk eens! ook de rondjes uit de reïnforsers heb ik her en der over de pagina geplakt. 
Stempelset CS125 patterns 2, de randen van de kleine hartenpagina heb ik daar mee bewerkt.
Stempelset CS121 remember, daar komen de leuke teksten en het potloodje vandaan. 

Bedankt voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn.