zondag 16 februari 2020

Verjaardagen!!!!

Een (scrap)vriendin van mij is ook enthousiast begonnen met de E.C.D. planner en toen bedacht ik me, wat is er nou leuker dan i.p.v. een kaartje een aardigheidje te sturen voor haar verjaardag waar ze hopelijk ook in haar planner plezier van heeft. Ik werd geïnspireerd door een idee van iemand uit de Planner groep en ben dus direct aan de slag gegaan. 
Zo gezegd zo gedaan en ik ben dus heerlijk gaan fröbelen. 
Het papier dat ik gebruikt heb komt uit mijn gigantische collectie designpapier waarvan nog een heleboel Basic Grey, ik weet niet eens of het nog verkocht wordt. 
Eindelijk de stap gezet om er een schaar in te zetten.
Ik heb de pocket 3 versie gebruikt als basis en daarin een sheet verwerkt die bewerkt is.
Daarin een hele grote Tag waarop ik wat gestempeld heb met Stampotique stempels, al heel lang niet gebruikt!!!
En stempels van E.C.D. daarmee heb ik ook de randen van de pocket bewerkt. 
En dan de verrassing, achter de tag heb ik een plastic zakje verwerkt met daarin héél véél stansjes uit mijn E.C.D. collectie,  ook nog wat extra tags en het hart want het is tenslotte ook nog Valentijn deze week.
Uiteraard moest er ook een verjaardags-slingertje bij. 

En dan is ook mijn zus nog jarig deze week, daar wilde ik ook wat voor maken.
Zij houdt wel van een grapje in een kaartje.
Ik heb dus een kaartje gemaakt om lekker mee te spelen. 
Een reveal wheel en een shaker.
Het papier dat ik gebruikt heb is van Stampin'Up! ook al een oudje, Verder de reveal wheel van LawnFawn gebruikt en de Circle play dies van Tim Holtz.
De tekst heb ik gemaakt met de Retro Aphabet set van E.C.D.
Nu maar hopen dat ze er lekker mee kan spelen en dat het heel blijft in de postbus. 
Geen idee of het werkt op mijn blog maar ik heb er ook nog filmpjes van gemaakt. 
Op mijn Instagram werken ze wel  ;)
Hoe leuk is dit???

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjo(scrap)lijn. 

3 opmerkingen:

Je@net zei

Twee super leuke kaarten, Marjolijn. Die zullen zeker in de smaak gevallen zijn!

Scrappiness zei

Prachtig MArjolijn en in het echt nog veel mooier! Ik ben er superblij mee, en kan het zo aanvullen want ook ik heb nog genoeg BG papier liggen haha. Het kaartje voor je zus is ook superleuk en origineel.

Jolanda Goes zei

En inmiddels heb ik er de fotootjes van mijn verjaardag in geplakt. Ik had zelf ook nog wat bijpassend papier en ben heel tevreden met het resultaat. Superleuk, een verjaardagsalbum in mijn planner haha. Als ik op deze manier blijf scrappen, zit ie in maart al vol hihi.