donderdag 30 maart 2023

Week 12 2023 sidekick

Week 12 stond in het teken van de jarige Koby! 
Ik kan het niet genoeg zeggen, wat ben ik gek op die hond. Op deze pagina dus alleen maar foto's van Koby, nou ja, één uitzondering.
Kijk ze nou toch, als nog maar net geboren pup een paar weekjes oud en de foto onder is een verjaardagsfoto, met het speeltje dat ze in 5 minuten al door geknauwd had. 
Achter de pagina het weekoverzicht, ik maakte weer een pocket van de pagina, ik had er randjes van af gesneden waardoor het overzicht net niet paste, maar met een klein randje er af lukt het wel, volgende keer toch eerst even meten.
Hier de foto van de dag dat Koby mee naar huis mocht, wat een stralende gezichten. 

En volgende week alweer de laatste week van het 1e kwartaal!
Ik kan het haast niet geloven, het is al bijna Kerstmis, oh nee haha Pasen. 

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.

3 opmerkingen:

Kitty zei

Koby-overload, hahaha! Ik snap helemaal dat je gek op haar bent!

Els zei

Wat weer leuke pagina’s met de lieve Koby.
Groetjes, Els

Je@net zei

Het is ook wel een schatje, hoor!