dinsdag 28 maart 2023

Surprise box! Oeps, al een oudje!!!

Deze heb ik volgens mij nooit laten zien. gisteren zag ik hem bij iemand voorbij komen en toen dacht ik, oh ja, dat was een heel project maar zo leuk om te maken en Sarah's verraste gezicht, hihi.
Dus alsnog, vooral het filmpje is leuk.
Volgens mij was het Jolanda  (www.Scrappiness.blogspot.nl) die me deze link had doorgestuurd. Schijnbaar is er nu dus ook een Die-set van Karen Burniston van, deze is echter puur handwerk. 
Wow, Sarah was echt verrast!
Alweer ruim een jaar geleden.
En dit zat er in, 6 kubusjes met de tekst Happy B'day er op. 
Het taartje is een oude Die-set van Elizabeth craft design. Errug leuk ook!
voor een tutorial

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn. 

3 opmerkingen:

Kitty zei

Hahaha, dat is een leuke zeg! Wel even schrikken als het open gaat. Wat een superleuk project!

Els zei

Leuk met de uit springende doosjes.
Groetjes, Els

Anita zei

Ha ha lachen,Sarah is volgens mij heel relaxt.
leuk om zo een kaartje te maken.
groetjes Anita