zaterdag 25 maart 2023

Thinking of you....

Nog een kaartje gemaakt, voor iemand die het wel even kon gebruiken.
Het meisje komt uit de stempelset CS234 Memorable van Esther en de tak uit een set van de Art-journal colectie. De cirkel heb ik gemaakt met een maskingset van Tim Holtz en de ondergrond en tekststempel komen nog uit een al oude set van Stampin'Up!
Al met al vind ik het een mooi kaartje geworden. 

Nu weer verder met mijn weekoverzicht want ik begin een beetje achter te lopen.
Het 40 dagen album heb ik eigenlijk al opgegeven, misschien maak ik daar nog wat weekoverzichtjes van maar ook dat is niet zeker. Toch iets te veel hooi op mijn vork genomen als het op fröbelen aan komt. En met het lekkere weer van de afgelopen week ben ik ook liever buiten dan dat ik in mijn Hobbykamer zit. Met de voor mezelf gestelde doelen gaat het goed en dat was waar het om ging. Het albumpje was slechts een stimulans om me er dagelijks aan te herinneren en dat heeft me misschien wel goed geholpen. Ik zet nog even door, in ieder geval tot Pasen. Nog 16 dagen dus!

Bedankt weer voor je bezoekje,
liefs,
Marjolijn.  

3 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat een lievie van een kaart Marjolein, heel gaaf!
Fijn weekend hoor en wees maar niet te streng voor jezelf!
xx Gerie

Kitty zei

Dit is echt een heel mooi kaartje, zo sfeervol!

Els zei

Dit kaartje ziet er super leuk en lief uit Marjolijn, Jammer dat ik deze heb gemist.
Groetjes, Els